In het artikel van John Mayer http://www.nytimes.com/2015/05/01/fashion/mens-style/john-mayer-watches.html?_r=1&module=ArrowsNav&contentCollection=Men’s%20Style&action=keypress®ion=FixedLeft&pgtype=article die Bullit plaatste, kwam ik dit stukje tegen en dat zette me toch aan denken.
“We’re all going to end up with the Apple Watch, I don’t care what you say,” Mr. Mayer said. “Even if you have to wear it on your right hand. Even if you wear it as a pocket watch…"
Ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik naast ouderwetse mechanische horloges, ook de nieuwe snufjes leuk vind, zoals smartwatches e.a. (smart)wearables.
Ik betrap me er alleen op dat de laatste tijd de gadgets de overhand krijgen, doordat de digitale broertjes zo verdraaid handig zijn. Op vakantie ging al steevast een Casio mee. Daarnaast kwam er ook een Casio om de pols tijdens mijn administratieve werkzaamheden. En als ik een langere ritje maak (horlogetour etc.) dan gaat steevast m’n smartwatch als backup mee (is een combi van companion en standalone). En sinds vorig jaar heeft de Talkband m’n Pellikaan als slaaphorloge van de troon gestoten.
Hebben of zien jullie dat ook? Dat je een INOX draagt als toolwatch ipv een Monster. Een Apple watch of Samsung Gear ipv een Tissot? Of als het een Tissot is een T-Touch…