R.i.p Miyota 9015 ?

Ik heb een TWCO Sea Rescue diver die ik met volle tevredenheid regelmatig draag, hij heeft nog nooit een tik verkeerd gegeven totdat ik hem gister weer uit de doos pakte,het horloge stond stil wat uiteraard niet gek is na 3 dragen niet dragen dus ik zet de tijd en datum goed en wil hem opdraaien zodat ik hem om de pols kon doen maar helaas geen beweging terwijl hij normaal na een keer of 5 aan de kroon gedraaid te hebben begint te lopen,het horloge toch om gedaan om te kijjen of hij door beweging van de pols weer zou gaan lopen,maar helaas. Ik heb contact gezocht met Robbert van TWCO watches en ben benieuwd wat hier uitkomt. Het horloge is nog geen 2 jaar oud ik had gehoopt dat hij wat langer mee zou gaan zonder open te maken.

Prima idee. De post op zich vind ik prematuur.

3 likes

Goed verhaal.

1 like

Ik wil met mijn bericht geen verwijten maken? Het was meer bedoeld als delen van mijn verdriet!

1 like

R.I.P miyota 9015 bedoel je dus. Kan TWCO niet veel aan doen lijkt me.

harakiri gepleegd?

Had het inderdaad beter R.I.P miyota 9015 kunnen noemen.

Done. :relaxed:

Dank u.

1 like

Vorige week mijn horloge weer terug gekregen, toen Robbert (twco watches) het horloge binnenkreeg liep hij natuurlijk gewoon weer, hij heeft het horloge 2 weken ter controle bij zich gehouden en het horloge stopte er inderdaad gewoon af en toe zomaar mee. Hij heeft het uurwerk gerepareerd en weer teruggestuurd en ondanks dat de garantieperiode verstreken was waren er geen kosten aan verbonden, TOP servicešŸ‘.

3 likes

Dat is service!

Goed om te horen.
Is er verteld wat het was?

Mvg. Bertjan

Iets vergelijkbaars @BertjanH ??? hoe staat het ervoor met de Huldra?

Bij Chip en komende week bij de horlogemaker :sleepy:.
Maar komt helemaal goed Chip regelt dat wel :ok_hand:t2:
Mvg. Bertjan

Er was iets mis met het regel orgaan, dat heeft hij weer gerepareerd en het horloge meteen van nieuwe olie voorzien.

1 like

Was niets mis met het uurwerk, alleen zat de ring die het uurwerk op z’n plek houdt scheef.
Super netjes opgelost door Chip. Top service! Bedankt @AEVIG-C