R.O.1 voor Bert van Marwijk en Kees Jansma

Zo juist bereikte mij een persbericht van Ondernemers Sociëteit Corio League uit Parkstad Limburg:

Ondernemers Sociëteit Corio League uit Parkstad Limburg heeft een oeuvreprijs toegekend aan Bert van Marwijk als trainer en Kees Jansma als PR-man van het Nederlands elftal. De unieke prijs ontvangen beide heren vanwege het feit dat zij op voortreffelijke wijze een product/markt combinatie vormen op het moeilijke speelveld van voetbalcommunicatie. Aan de productkant is Van Marwijk de vakman als coach en trainer met een groot inlevingsvermogen naar markt, aan de andere zijde is Kees Jansma de vakman op het gebied van media en een groot inlevingsvermogen naar het product.

Samen zijn zij in staat om in de huidige situatie als een beschermend hitteschild op te treden naar de spelersgroep, waardoor gericht werken aan beter worden kan plaatsvinden. Voor de toekenning is van doorslaggevende betekenis geweest dat beiden gedurende hun langdurige periode van functioneren binnen de voetbalwereld voortdurend getoond hebben "schokbestendig“ te zijn. Volgens het bestuur van Corio-League een voorbeeld van goed ondernemerschap.

De oeuvreprijs, die op 1 november zal worden uitgereikt in Heerlen, bestaat uit een speciaal vervaardigde R.O.1. Maar dat had u misschien al geraden.:slight_smile:

Het wordt niet de tijdens het WK vervaardigde oranje uitvoering, maar de uitmonstering van de prijs blijft nog even een verrassing (ook voor Bert & Kees):wink:

Op maandagavond 1 november a.s. zal trainer Zef Vergoosen de prijs uitreiken in Auberge de Rousch te Heerlen, de laudatio zal worden uitgesproken door de voorzitter van Corio-League, Servé Kuijer.

Mijn beste,

Voor zover ik als non-voetbal kenner een oordeel mag geven, dan luidt dat oordeel:
Terecht.
Terecht dat deze twee heren een verdienstelijke oeuvreprijs krijgen.
En dat deze oeuvreprijs zo’n unieke R.O.1 is, dat schept alleen maar lof voor de gulle gevers.

Overigens, ik heb de Ondernemerssociëteit Corio-League Limburg, eens onder de loep genomen, en ik kan niet anders stellen dan dat zij de ‘zaken’ goed voor elkaar hebben.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Coenraad, dank voor je als altijd bloemrijke reactie (tu):)-D

Ook ik vind de toekenning terecht.
Ik heb gelijk een telefoontje naar Bert en Kees gedaan, hieronder hun reactie:
'Fantastisch leuk deze toekenning, maar we hebben al een horloge. Louis, wil jij ze hebben?'
Dus ik kom ze wel ophalen. Wanneer moet ik hoe laat waar zijn?:smiley:

louis Schreef:

Ook ik vind de toekenning terecht.
Ik heb gelijk een telefoontje naar Bert en Kees
gedaan, hieronder hun reactie:
'Fantastisch leuk deze toekenning, maar we hebben
al een horloge. Louis, wil jij ze hebben?'
Dus ik kom ze wel ophalen. Wanneer moet ik hoe
laat waar zijn?:smiley:

Boefje :wink:

Overigens heeft Bert aangegeven dat hij voortaan zijn JLC Master Calender in de kast laat liggen (geen grap).

hans

Zo’n prijs wil ik ook wel winnen. :smiley:

Bayern Munchen was zeer verbaasd over dit bericht :smiley:

Gefeliciteerd heren!

groet,
Arno.

Arno Schreef:

Bayern Munchen was zeer verbaasd over dit bericht
:smiley:

Gefeliciteerd heren!

groet,
Arno.

Zo lang Scheiss Louis von Geil er geen krijgt vind ik alles best :)-D

hcptdg Schreef:

Arno Schreef:


Bayern Munchen was zeer verbaasd over dit
bericht
:smiley:

Gefeliciteerd heren!

groet,
Arno.

Zo lang Scheiss Louis von Geil er geen krijgt vind
ik alles best :)-D

Dat gevoel heb ik ook bij die twee.
Ik zou zeggen derksen en van de gijp

hcptdg Schreef:

Overigens heeft Bert aangegeven dat hij voortaan
zijn JLC Master Calender in de kast laat liggen
(geen grap).

hans

Kan me best voorstellen dat hij zoiets zegt,… een nette en bovenal leuke reactie.
Echter moet ik dat eerst nog eens zien.

Wat betreft de oeuvreprijs. Ik vind het allemaal een beetje overdreven… zijn zat andere mensen die zich inzetten voor zaken die, in mijn ogen, een veel belangrijkere impact hebben op de samenleving… enfin, hele andere discussie…

Het horloge blijft ergens wel in mijn gedachte, maar dat komt mede door de posts van Hans met daarin zijn enthousiasme.
Heb er nog steeds geen in het echt gezien.

Hi Bidle!

Jij snapt natuurlijk ook wel dat er mensen gezocht zijn bij de prijs en niet andersom :wink:

Maar neem van mij aan (BvM heeft het horloge allang gezien en gepast) dat BvM erg enthousiast is over dit horloge. Wellicht enig regionaal snobisme maar dat hoort erbij. Ik adviseer je om tijdens de persconferenties na 1/11 eens goed op zijn pols te letten :wink:

Overigens ben je altijd welkom om mijn R.O. 1 eens ergens op het vrijthof, onder het genot van, te komen passen!


foto: Krabong!

groet!

hcp

Snap ik ook wel…

Het is een mooie klok en bedankt voor de foto’s. :wink: Binnenkort moet ik weer eens naar het zuiden afreizen dan geen ik je wel een gil!

Graag! Lunch is on me! :)-D

Afgelopen week was het zo ver. Tijdens een drukbezochte en gezellige avond werden de prijzen, zijnde twee verschillende R.O.1 horloges, door Roland Oostwegel uitgereikt aan Bert & Keessie ;).

Nu tijdens de komende persconferenties nog beter op hun pols letten! (tu)

hans cp

Wat kijkt Bert lekker enthousiast…

Hans,

Hoe komt het eigenlijk dat je zo begaan bent met dit merk?

Jammer dat je de horloges niet zo goed kan zien!

Misschien heeft hij moeite met ‘al die knopjes’.
Hij heeft per slot van rekening meer verstand van voetballen.

Kom maar een keer met mij mee naar het atelier van Roland, dan laat ik het je ter plekke zien. Dan word je vanzelf ook enthousiast.

hans

hcptdg Schreef:

Kom maar een keer met mij mee naar het atelier van
Roland, dan laat ik het je ter plekke zien. Dan
word je vanzelf ook enthousiast.

hans

Graag!
Zullen we een datum prikken!? Doordeweeks komt mij het beste uit. :slight_smile:

Bidle Schreef:

hcptdg Schreef:


Kom maar een keer met mij mee naar het atelier
van
Roland, dan laat ik het je ter plekke zien. Dan
word je vanzelf ook enthousiast.

hans

Graag!
Zullen we een datum prikken!? Doordeweeks komt mij
het beste uit. :slight_smile:

PB on the way!

hans