R.O. ranje 1 - Het ultieme finale horloge

Oeijoeijoei… Ik liep vanmiddag even binnen bij Roland Oostwegel, de ontwerper van het R.O.1 horloge (waarvan ik ook een van de gelukkige bezitters ben).

Sportgek als Roland is heeft hij een R.O.1 gemaakt die zich zeker goed laat dragen a.s. zondag…:~ en daarna trouwens ook wel als je van de kleur houdt :wink:

De R.O.ranje 1!!

Wellicht een aardig presentje voor onze Bert uit Meerssen? :)-D:)-D

hans cp

Geschikt als blijvend aandenken aan een historische periode in de Nederlandse voetbal geschiedenis:)-D

Misschien het uitgelezen moment voor de producent om uitgebreid in het nieuws te komen! Persbericht in de Televaag?

Menno

thieuster Schreef:

Misschien het uitgelezen moment voor de producent
om uitgebreid in het nieuws te komen! Persbericht
in de Televaag?

Menno

Daar wordt over nagedacht. Vraag is nu: winnen ‘we’ en wat is het 06-nummer van Bert :slight_smile:

Wellicht met een gravure op de achterzijde: World Champion 2010?

gr Ron

Dit past veel beter bij Bert dan de zwarte die hij nu draagt!

Dit past eigenlijk wel heel goed bij heel veel mensen bedenk ik me nu… Hmmm, is ie ook te leen voor zondag? :)o

… en wat is het 06-nummer van Bert :slight_smile:

Dan moeten we Jan Mulder bellen…

Maar goed, zoiets moet je niet aan willen bieden op 12 juli, dat lukt nooit. Wat wel lukt, is zoiets aanbieden aan het einde van het kalenderjaar, bij de verkiezing van de sportploeg van het jaar (ik weet nu al welk team gaat winnen) of vooraf aan de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal als ze later dit jaar weer opnieuw gaan beginnen aan de poulewedstrijden voor het EK.

Anders gezegd, zoiets moet je niet overhaast doen!

Menno

R.O.1 steunt oranje!!!

Top klok!!!

gr. Roel

Linksom, rechtsom, blijft een leuke klok. Maar idd een eventuele gravure ofzo pas na 11/7 overwegen. Is wel vet nu zo een oranje klok van Nederlandse bodem! (tu)

zo de knetter Dàt is me Oranje! Gaaf!

met zwarte band zou ik hem mooier vinden, voor de rest…Oranje boven

Lowlander Schreef:

met zwarte band zou ik hem mooier vinden, voor de
rest…Oranje boven

Ook in zwart verkrijgbaar :slight_smile:

zwart is ook mooi! (je ziet het, ik ben makkelijk vandaag,) op zwart kan ook een oranje bandje.

Ja moooooooi! In schwarz, gelb und rot ook leuk :slight_smile: Toll so ein Ostwegel gheghe

Ook leuk als je bij Trix op de thee moet,heb je wat gesprekstof,toch.

Ik ontving nog een nieuwe foto!

Nu nog een wristshot :wink:

Die had ik gemaakt met mijn telefoon maar ze er snel vanaf gegooid… Dan toch liever de foto van Roland zelf.

Oh, ik bedoelde meer van de gelukkige nieuwe eigenaar :wink:

Naar alle waarschijnlijkheid wordt deze niet verkocht. Maar er nog een maken is natuurlijk geen probleem voor Roland :slight_smile: