Raad de aanwinst!

Oehhhh, kriebels!
Ik heb zojuist op e-bay een supermooie nieuwe aanwinst gescoord!
Niet via amerika, maar via engeland, om invoerrechten e.d. te besparen.
Kostte dan wel iets meer dan in de VS, maar leverde een behoorlijke besparing op dan wanneer btw en dergelijke door de douane waren opgelegd.

En nu, wat is de aanwinst?
Dat mogen jullie raden.
De winnaar krijgt de eer.

Hier tip 1:

Succes!

Tissot T-Touch Danica limited edition.

:smiley:

“Happy sport” van Chopard???

Gr Dennis

Hmm, jij handeld met voorkennis!!!
Rob dus, maar ja, dat was te voorspellen…
Maakt het horloge er niet minder mooi om!

Die is gaaf!

:smiley: I know!

Niet echt voorkennis, maar wel een type van Tissot dat ik nogal in de gaten hou omdat ik ze erg mooi vind.
Die Danica is net iets té voor mijn vriendin, die met blauw parelmoer is precies goed.

De jouwe bevindt zich wel op erg grote hoogte :smiley:

mooi hoor(tu)

Mooi vooruitzicht!

Oh, dit is zo maar een plaatje van internet.
de mijne is momenteel in londen.

Heb zelf zitten twijfelen over deze en die blauwe en de gewone witte met parelmoer, maar vond het wel leuk dat dit een limited is en diamanten indices heeft.

Blijft trouwens een rare gewaarwording om zó weg te zijn van een horloge, dat je hem aanschaft zonder hem ooit in het echt gezien te hebben…

Dit soort beauties kom je niet zomaar tegen in NL…

Er zijn sowieso niet zo veel T-Touches in de winkels op voorraad.

Ik wist zelfs niet dat ie bestond,

Maar los daarvan: erg mooie balans tussen “juweel” en “praktisch horloge”, getuigend van “goede smaak” !!

En vooral: een “exclusieve” keuze die je niet aan elke pols zal tegenkomen.

Dus vandaar: (tu)(tu)

Met Vriendelijke Groeten,

Chris.

Ach, werk bij een juwelier dus had hem zo op zicht kunnen laten komen.
Maar mijn baas kon me niet voor deze prijs regelen, bespaar nu 45% op de wvp in nederland.

Hoi Eveline,

Da’s inderdaad een mooie! Een hele geslaagde combinatie van ‘sjieke bling’ en stoere functionaliteit.

Nu onder de brievenbus wachten tot de postbode aanbelt :slight_smile:

Groeten,

Martin

Zoiets ja.
Feedback van verkoper was (nagenoeg) vlekkeloos, dus dat moet goed komen.

Gaaf een T-toutch, ik had er nooit naar gekeken tot dat ik hem bij mijn schoonvader zag, vooral de compas funktie is super !

alvast gefeliciteerd, we kijken natuurlijk uit naar je eigen foto kunst aangaande dit stijlvolle dameshorloge !

Leuke aanwinst zeg! Echt een beeldig horloge. Plaats je nog wat eigen foto’s als je het horloge binnen hebt?

MVG,

Joram Krol.

Jep, misschien al sneller dan ik dacht.
Hij zit al op de boot!

Nieuwe techniek en elegantie. Een beetje het Aston Martin idee. En dan kan mij het al snel bekoren. Al vast gefeliciteerd met de aanwinst.

Michel