Raad gevraag over dames horloge

Hallo,

Ik wil voor mijn vrouw een horloge kopen. Ik zoek naar een horloge bij voorkeur zwitserse kwaliteit. Budget maximaal 250 euro. Mocht het lukken voor dit bedrag zou een horloge met automatisch uurwerk mooi zijn… anders batterij. Wat is een goed (duurzaam) horlogemerk tegen een redelijke prijs.
(prijs kwaliteit verhouding) Een beetje in de stijl van longines dolce vita leren band…
http://213.142.161.16/QProof/MediaBankViewer.jsp?FNAME="R%3A\MBFiles\Longines\Prestige%20Catalogue\04%20Longines%20DolceVita\Originals\v.1\L5.656.4.73.2.tif"&DNAME=L5.656.4.73.2.tif
Bijvoorbeeld tenminste, ik sta open voor alle suggesties!

niemand ???

Festina heeft gelijkaardige modellen voor minder dan 200 eur, dames chronograaf, wel quarts en zeer mooi en goed. Een automaat voor dames zal je moeilijk voor die prijs vinden.

Kijk eens bij Tissot, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en voor 250 ook enkele automaten alleen wel rond.

Guess maakt mooie en goede dameshorloges, ook vierkant. Wel quarts, maar wel met glimmers. Is niets mis mee.

Weten jullie misschien een goed verkooppunt in de buurt van etten-leur van tissot ?

Persoonlijk hou ik niet van “mode” horloge merken. Ik vind dat een kledingmerk als guess zich “bij zijn leest moet houden” en beter spijkerbroeken kan maken als horloges… (net als bijv. D&G of CK)
Zelf heb ik een submariner van nu bijna 2 jaar oud en draag deze na 2 jaar nog steeds dagelijks met veel plezier…

Mijn idee; Geef haar die Submariner en koop zelf een nieuwe. Ik vind submariner wel heel stoer staan bij een vrouw.

Frederique Constant misschien?

www.frederique-constant.com

Freddy Schreef:

Festina heeft gelijkaardige modellen voor minder
dan 200 eur, dames chronograaf, wel quarts en zeer
mooi en goed. Een automaat voor dames zal je
moeilijk voor die prijs vinden.

Freddy,

De horlogemakende wereld maakt praktisch alleen maar quartz dames horloges.
Zelfs de dure merken. Mijn Patek 24 heeft ook een quarz werk. Helaas.
Alsof wij vrouwen met een automaat/handopwinder niet om zouden kunnen gaan.

Marley

Automaat

Wat vinden jullie van deze ?

Weet iemand wat deze kost ? En waar deze te koop is in de buurt van etten-leur ?

http://www.tissot.ch/cgi-bin/cgi2.exe?idprod=T34128331&idfam=1264&idcol=4&famindex=0&SECT=PROD_PRODUCT

… het valt weer stil…
Kan iemand mij bovenstaande vertellen ?

De site van Tissot heb je al gevonden. Kijk eens bij Store locator.
In Etten-Leur geen verkooppunt, maar bijvoorbeeld in Tilburg wel.

Succes.

1 like

allemaal bedankt voor de tips… vandaag 1 gekocht… welliswaar toch geen automaat maar ik denk een geslaagde keuze. Mijn vrouw vind hem in ieder geval mooi.

Groeten Michiel

Wel een heel strak damesklokje, gefeliciteerd. Voor haar verjaardag? In ieder geval je vrouw ook gefeliciteerd met dit horloge.

Dat het quartz is maakt denk ik niet uit. Ik heb mijn vrouw, toen nog vriendin, ook eens een quartz cadeau gedaan, en ze draagt hem nog steeds iedere dag.

Dat ze er veel plezier van mag hebben.

Gerwin

Dank je !

Groeten Michiel