Misschien dat je er voor jezelf inmiddels uit bent, anders zou ook nog aan één van de “kleine” merken kunnen denken zoals bv Kemmner.
Na lang wikken en wegen is het nu zo goed als zeker dat ik de Steinhart Nav B zal kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar de nav b uhr Black, maar stel dat ik (hopelijk niet natuurlijk) een kras heb in de case, begint heel die coating dan af te brokkelen? Want de stainless steel versie vind ik ook zeer mooi, de zwarte versie wel nog iets stoerder :p.
Mijn pols is wel slechts 18cm in omtrek. Zou ik het riskeren?
mvg
47 mm is wel erg groot hoor… Kun je niet ergens iets gaan passen van dat formaat?
Mijn broer heeft een nautica nl deze : http://www.redfingerprint.com/watches_detail.php/nautica/ALL/A29505
Aangezien deze 46mm is zal 47 ook lukken ? Ik zal morgen eens een foto posten
Ik overweeg ook een nav b van 47 mm en heb een pols van 18,5.
Ik heb een IWC big pilot gepast (maar koop hem niet, heb het er niet voor over; hij is wel errrug mooi vinf ik) deze past bij mij prima. Ik heb wel een beetje een platte pols ipv. een meer ronde.
Pas eens een TW steel van bijv 50 mm. Op veel plaatsen te koop.
Menno
Uiteindelijk ben ik dan toch voor de Steinhart Nav B black gegaan en ik ben er zeer tevreden van! Ze ziet er in het echt nog beter uit dan op foto. En nu ben ik gelukkig niet meer één van die mensen die altijd op zen gsm kijkt om te weten hoe laat het is.
Bedankt voorde hulp
Gefeliciteerd. Plaatje ?
Paul.
Gefeliciteerd met je keuze mooi klokje(tu)
(tu)
Ik zal morgen eens een foto uploaden ;).
Ik heb wel gemerkt vandaag dat ze wel redelijk veel te snel loopt. (2 minuten per uur!) tenzij men gsm plots fout is beginnen lopen :p. Nu is dit iets voor de garantie? Of ga ik best gewoon naar een horlogemaker, en wat kost dit ongeveer? Of zou ik dat best niet doen omdat als iemand anders hem open heeft gedaan dat de garantie dan vervalt?
pj
Lamb Schreef:
Ik zal morgen eens een foto uploaden ;).
Ik heb wel gemerkt vandaag dat ze wel redelijk
veel te snel loopt. (2 minuten per uur!) tenzij
men gsm plots fout is beginnen lopen :p. Nu is dit
iets voor de garantie? Of ga ik best gewoon naar
een horlogemaker, en wat kost dit ongeveer? Of zou
ik dat best niet doen omdat als iemand anders hem
open heeft gedaan dat de garantie dan vervalt?pj
Als je er garantie op hebt, zou ik em idd niet door iemand anders laten knutselen. En zo iets valt volgens mij onder de garantie.
Neem anders eens contact op met Zoltar, de Nederlandse dealer http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,232549,page=1