Raad gevraagd

Dit horloge van grootmoeder gekregen, kan iemand hier iets meer over vertellen ?

Sorry voor de ā€˜mindereā€™ fotoā€™s

Daā€™s een hele mooie Constelletion :joy:

2 likes

Sorry, maar het horloge is helaas nep. Niks waard. Het zou moeten lijken op een dames Omega Constellation, maar op de wijzerplaat alleen al staat Constelletionā€¦

Goh, bedankt, en dit is echt al een oud horloge, loopt als een trein, spijtig.

Het heeft wel waarde, maar dan uitsluitend emotioneelā€¦

Costellation bedoel je uiteraard

1 like

Tja, snap het niet, is zeker al 20 jaar geleden, maar heb het juist vergroot en zag dat er zelfs geen Omega op staat, dacht ook dat vervalsingen van deze tijd waren, niet dus, wie weet wat klokje zit er in, zal foto plaatsen als ik het open krijg.

Nee, dat moet het zijn, maar er staat Constelletion

Openmaken kan je nog tegenvallen, een vriend van mij dacht eens met zo een op een rommelmarkt een witte raaf gevonden te hebben, kwam er thuis pas achter dat er Constelletion op stond. Kreeg hem niet zonder grof geweld openā€¦

Volgens mij staat er Costelletionā€¦ zonder n.

1 like

Volgens mij worden er door bepaalde nieuwe leden meer fakes dan originele klokken getoond. Tijden zijn hier wel eens anders geweestā€¦:confused:

Ja vroegĆ¢h, toen werd je als nieuweling gewoon de eerste 3 maand genegeerd :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ot, de ts vraagt om info. Dat is inmho niet zo raar. De door mij aangehaalde vriend is absoluut een kenner en trapte er ook inā€¦

1 like

Waarschijnlijk best een moeilijk woord voor een chinees :joy:

2 likes

Ik zou me kunnen vergissen, maar volgens mij is dit zelfde persoon die al wat fake rolexen plaatste (intussen verwijderd). Indien niet, excuses op voorhandā€¦

1 like

Ow, die heb ik dan gemist. in dat geval is je irritatie volkomen terecht.

1 like

De arrogantie van sommige mensen hier is nog erger dan hun pretentie, excuses geweigerd, denk eerst 2 maal na voor je iets zegt.

Sorry, even 2x nagedacht; je hebt ook een paar echte klokken laten zien naast je fakes? Of was dat Wijnegem?

Jammer dat er zo veel van dit soort draadjes zijn, en dat ze vaak zo eindigenā€¦ Ik heb me voorgenomen vaker het voordeel van de twijfel te geven. Maar die twijfel is er wel. Hoe dan ookā€¦ Een horologisch prul, sorry. Emotioneel kan het natuurlijk anders liggen.