![]()
Nee
Je bedoelde zeker Batavi? Nog steeds, nee
Geen pols, maar een nekhorloge! Nee, dat is ‘gewoon’ de bracelet.
Nog maar een gewonere dan…

Nou. Google zegt Tissot Seastar maar ik kan geen plaatje vinden die er op lijkt
Je kan zeker niet altijd blindelings uitgaan van een Google resultaat. Hoe beter image search wordt, hoe minder leuk dit spelletje, eigenlijk. Wat dat betreft ben ik het hier ook wel mee eens:
Ik zie dat vooral als dat bepaalde details je zo hebben opgevallen dat je ook een heel beperkt plaatje direct herkent. Dat rokerige glaasje voor de maanfase op de Christopher Ward is denk ik een goed voorbeeld.
Maar nee, Tissot is het niet. Hoewel het merk al een tijdje mee gaat, is het geen gevestigd Zwitsers of historisch merk.

Citizen?
My guess zo ook Citizen zijn. Give away is de ‘rebel-rand’ in de dail, maar kan het model zo even niet terugvinden.
Geen Citizen
Zullen we gewoon eens kijken of het logo/embleem bekend is? Of is dat te stoutmoedig?

Ik had ook wel even tevoren getest dat het ook voor machines niet te makkelijk zou zijn
Nog maar eentje dan

Ik denk dat we wat meer hints richting het merk moeten hebben.
Ik weet zelf ook niet zoveel over het merk, maar het wordt weleens genoemd als een van de eerste microbands van de hedendaagse generatie. De betekent dat het uit de jaren '90 komt.
De lume foto kan je via Google zoeken voor het antwoord. Ik heb geen inspiratie en tijd voor een opgave dus laat ‘m even aan me voorbij gaan.
Had ik natuurlijk moeten weten, dat jij met een microbrand zou komen aanzetten ![]()
Maar dan nog had ik dit knakeding nooit gevonden…
Bij mij kwam die niet bovendrijven met de lume foto, maar ik ga ervan uit dat dit enigszins afhankelijk is van je browsegeschiedenis. We zullen zien wie ermee komt. Ik had dat trouwens van het logo ook al gedacht!