Raad het horloge! (Deel 3)

Eens!

Jij bent weer.

1 like

Nog een raadseltje voor de zaterdagavond Vincent @Colnago ?

1 like

Kan iemand anders alstublieft? Ik ben overprikkeld door de dutch pen show :exploding_head:.

1 like

Ik verzin wel iets…
:innocent:

1 like

Nieuwe eenvoudige opgave

2 likes

Hoppa. Nog eentje omdat het zaterdagavond is:

1 like

Een gmt?

1 like

Yep.

Nog eentje voor de zondagmorgen:

Het schiet niet op…

Revue Thommen heritage GMT?

1 like

:x:

Wenger City GMT Quartz

4 likes

Goed!

Jij bent.

1 like

Capture d'écran 2026-06-07 140354

1 like

Mag een beetje scherper… :wink:

IMG_9826

1 like

Problemen met de IA ?? :joy:

IMG_9825

1 like

Da’s toch dezelfde onscherpe foto van 7 uren geleden…

Jij maakt nog foto’s/screenshots met een oude Nokia?