Eens!
Jij bent weer.
Kan iemand anders alstublieft? Ik ben overprikkeld door de dutch pen show
.
Ik verzin wel iets…
![]()
Een gmt?
Revue Thommen heritage GMT?

Mag een beetje scherper… ![]()

Problemen met de IA ?? ![]()

Da’s toch dezelfde onscherpe foto van 7 uren geleden…
Jij maakt nog foto’s/screenshots met een oude Nokia?