Raad het horloge! (Deel 3)

Ericsson W810 :face_with_peeking_eye:

Capture d'écran 2026-06-07 140439

2 likes

Ik begrijp het.

Moest het even opzoeken:

Heb jij de zwarte of de witte?

De witte, is wel grijs geworden nu :laughing:

1 like

:+1:

Rado?

4 likes

Of is het deze, met die gouden accenten?

1 like

Yes !! de full zilver :ok_hand::+1:


(Foto genomen met mijn oud Ericsson :muscle:) :joy:

3 likes

met de rode details eerste kwart indices :wink:

1 like

Next - niet te moeilijk denk ik.

image

1 like

image

Rolex DJ…?

Of een Tudor oysterdate…

Geen Rolex / Tudor

1 like

image

1 like

Tissot :thinking:

Omega geneve van de jaren 70?

1 like

klopt!

1 like

Gaan we nog door voor een type of ga jij een nieuw raadsel doen?

1 like

Plaatje erbij?

Sorry, ik had je antwoord niet gezien.
Ik dacht aan dit model

3 likes