Rex11
332
Ik begrijp het.
Moest het even opzoeken:
Heb jij de zwarte of de witte?
MPK
333
De witte, is wel grijs geworden nu 
1 like
Rex11
336
Of is het deze, met die gouden accenten?
1 like
MPK
337
Yes !! de full zilver 

(Foto genomen met mijn oud Ericsson

)
3 likes
Ten
338
met de rode details eerste kwart indices 
1 like
Ten
339
Next - niet te moeilijk denk ik.

1 like
Omega geneve van de jaren 70?
1 like
Ten
348
Gaan we nog door voor een type of ga jij een nieuw raadsel doen?
1 like
Sorry, ik had je antwoord niet gezien.
Ik dacht aan dit model
3 likes