Raad nodig? Technische vraag?

Ik heb wat raad nodig.
Ik heb de kans om een Omega Speedmaster 3513.30 aan een redelijke aantrekkelijke
prijs te kopen, maar er zijn wat problemen mee.
De kroon, of opwinder sluit niet meer naar behoren en de bovenste pusher maakt geen contact meer (dus werkt niet).

Heeft iemand een idee of deze problemen op te lossen zijn en wat me dat ongeveer zal kosten?

De verkoper zou me het horloge, zonder papieren en doos en met de probleempjes willen verkopen voor 700 euro.
Is dit een goede deal, ik heb er namelijk ook één op chrono24 gevonden met een vraagprijs van 1390, dus hier kan denk ik nog wel wat vanaf. Dit horloge komt wel met papieren en box, maar het is te koop van een trusted seller uit Italië.
Wat dus maakt dat ik het niet eerst kan zien.

Ik hoop dat jullie me wat raad kunnen geven.
Als ik de Speedmaster hersteld kan krijgen voor ongeveer 300 euro, zie ik het wel zitten.

Heb je hem zelf in handen gehad? Uurwerk gezien?
Ik zou mijn handen er niet aan branden

Chrono uurwerk voor 300 euro lijkt me niet realistisch. Meestal is het ook zo dat er vaak verborgen gebreken zijn (waarom doen de chrono het niet en is de kroon kapot?) dus reken op minstens 700 aan reparatie. Ik zou het niet aandurven en zoeken naar een beter exemplaar.

300 euro gaat je niet lukken vrees ik.
Ook bijzonder dat kroon en bovenste pusher niet goed zijn. Klinkt als een “projectje” van iemand. Als je niet de mogelijkheid hebt om iemand met verstand van zaken een vluchtige blik op de binnenkant te laten werpen zou ik er van weg blijven.

Gr. Men

Bedankt voor de info allemaal.
Ik heb dankzij jullie de wijze beslissing genomen om mijn handen er niet aan te verbranden.
Thx!!!