Raar dat deze N plus ONE het niet doet op Indiegogo?

Via een berichtje in de Microbrand Watches groep op Facebook via deze review:

terecht gekomen op deze Indiegogo campagne:
https://www.indiegogo.com/projects/unique-customizeable-swiss-movement-luxury-watch--3#/

van deze horlogeset (meer combo’s mogelijk):

Je koopt dus een basishorloge (vier verschillende versies) met drie losse bezels (keuze uit zes stuks) voor $95.
Ik vind 'm wel grappig eigenlijk, en snap niet zo goed waarom deze niet meer backers trekt.

Ik vind het niks. Misschien dat meer mensen dat vinden.

4 likes

Er zit geen leven in …

2 likes

De plaat en wijzers blijven lelijk, welke bezel je er ook opdraait…

4 likes

Ja, hier nog één.

Meer fun en mogelijkheden van bezel te wisselen van Seiko’s of Vostok’s…

1 like

Yuup!

Ja, dat is zeker een goed punt.

En nog steeds slechts 2 backers. Gezien bovenstaande reacties niet heel gek, maar ik heb m’n best gedaan… :wink:

er staan veel leukere klokjes op kickstarter

1 like

En toch vind ik het eigenlijk niet onaardig. Zeker voor die prijs. Vind de wijzerplaat, de wijzers zelf en het ontbreken van een kroon best leuk. Beschaafde maat, zowel in doorsnee als in de hoogte. Had het meer kans gegeven…

1 like

Ik heb het wel gehad met Indigogo en Kickstarter. Veel vertragingen, leveringsproblemen en niet altijd de beloofde kwaliteit. Ik heb het nu niet alleen over horloges. Zo wacht ik al sinds september 2015 op een mini weerstation. Een solar versie van de Nevo “half” smart watch is er ook nog steeds niet. Mijn laatste bestelling, de Greenwich Time Gate watch ligt redelijk op schema. Hopelijk wordt die eind augustus geleverd.

1 like

review?
bladvulling, hooguit.

1 like