Raar filmpje

Zelden zo’n raar flimpje gezien van een horlogemerk! Het verhaal is heel onsamenhangend en ik geloof er op de één of andere manier geen snars van.

Kijk ook eens hoe de wijzerplaat op het uurwerk gedrukt wordt :S
En het polijsten van de kast wordt gedaan, compleet met kroon, pushers, glas, achterdeksel :S

Krijg het gevoel dat hier iets van exclusiviteit overgebracht moet worden, maar als je het mij vraagt slaat men de plank volkomen mis.

Kijk zelf…
http://vimeo.com/34127436

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Geen filmpje? Ik wel…nog meer mensen die het niet zien?

Probeer anders dit even: https://www.youtube.com/watch?v=QyXZBQumxUo

bij mij doet hij het wel hoor.

Ik heb het idee dat de vrouwelijke horlogemaker wel weet wat ze doet, de rest komt idd wat in scène gezet over, om het positief te laten :wink:

Mijn beste,

Raar, maar waar!!

In nr. 5 van het Arhitectuur- Design- Cultuur magazine “Villa d’Arte” (oktober / november nummer) bevind zich een Horloge Special.
Ook Fromanteel komt daar (heel bescheiden) in voor.
Ik citeer:

Ingetogen, innoverende Swiss Made ontwerpen die betaalbaar zijn.
Daarin ligt de kracht van het Amsterdamse horlogehuis Fromanteel.
The Amsterdam Chrono met een Ronda kaliber is behuisd in een roestvrijstalen kast met een diameter van 42mm…enz…

Overigens de eerste link werkt bij mij prima.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Bij internet filmpjes weet je nooit wat echt is en wat niet. Het kunnen wel acteurs zijn, of neven_nichtjes_vrienden van de maker van de film, met wat bij elkaar geraapte spulletjes of hobbyspul.

Zijn het echt horlogemakers, ontwerpers of wat dan ook?

Hoe dan ook, vind het best wel hele leuke klokken voor het geld.

Filmpje is inderdaad een beetje raar, maar ik denk dat alleen de kenner deze details opmerkt. De gemiddelde kijker krijgt wat willekeurige informatie met een leuk muziekje en zal dat prima vinden!:smiley:

Ik vind Christine wel een lekker wijf, de rest van het filmpje is ruk IMHO…

Had dit filmpje een paar weken geleden al gezien, want had wel een oogje op die
’85’ versie. Tis toch wat anders geworden8-)

Ach, en dat filmpje…

louis Schreef:

Ik vind Christine wel een lekker wijf, de rest van
het filmpje is ruk IMHO…

+1 -IMHO, het is gewoon ruk!