Da’s nou raar…. valt me opeens op. De lume op mijn Hamilton Jazzmaster Chrono lijkt incompleet…. op de 7 lijkt de lume weg ? Hoe kan dat nou ??
gewoon ff in het zonnetje leggen en kijken of ie de lume opneemt. Heb je al gecheckt of er op de dial geen lume teken ontbreekt? Succes!
heb een zaklantaarn erop gelegd :-). De andere horloges gingen beamen als zwangere UFO’s. Maar de ‘7’ op de chrono bleef zwart. Vergeten lume aan te brengen?
best kans van ja, probeer vandaag toch ook het zonnetje even
anders terug naar de store als je garantie hebt.
zelf bijwerken of iemand met ervaring op het forum vragen
idd zo lijkt het of hij ontbreekt! mss zat er nooit lume op of valt het je nu pas op?
Oeh, dat is wel vervelend. Nadeel van bijkleuren is dat je vaak (iets) kleurverschil hebt, tenzij je alles opnieuw laat doen.
Ben benieuwd naar de afloop.
zou iemand als Oskam - de gelouterde uurwerkenman in Rotterdam - hier iets zinnigs over kunnen zeggen?
(alhoewel ik me zijn commentaar nu al kan voorstellen - 'draag je dat ding ook 's-nachts dan ? Nou dan. gewoon overdag dragen en niks aan doen :-))
Sommigen dragen idd horloges 's nachts. Even naar de Slinge voor wat Rotterdams gemopper en een bakkie pleur