Racen is niet goedkoop, horloges ook niet altijd.. laat staan gecombineerd

Niet mijn ding, maar als je van beide(racen en horloges) houd kan het een goede combi zijn.

http://blog.perpetuelle.com/index.php/limited-edition-watches/hublot-king-power-ayrton-senna/

Hij was wel de master.
Dus ik kan wel zeggen een mooi eerbetoon.

Super coureur, zo zonde…

Maar AP echt om te kotsen. Vooral die al die limiteds, die Oudeman Pakket tegenwoordig maakt zijn gewoon pats dingen die niet eens super zijn afgewerkt. Hoop dat Oudeman Pakket snel terugkeert naar de tijd waarin ze super mooie klasieke horloges maakte, Bah.

Wat een schitterend horloge is dat zeg. En inderdaad mooi eerbetoon aan The Master.

Bidle Schreef:

Super coureur, zo zonde…

Maar AP echt om te kotsen. Vooral die al die
limiteds, die Oudeman Pakket tegenwoordig maakt
zijn gewoon pats dingen die niet eens super zijn
afgewerkt. Hoop dat Oudeman Pakket snel terugkeert
naar de tijd waarin ze super mooie klasieke
horloges maakte, Bah.

Mooie reactie… maarre volgens mij is dit toch echt een Hublot!

Oeps… mening over AP en dit horloge van Hublot blijft gehandhaafd!

Moet zeggen dat ik dit inderdaad wel geslaagd vind. De gewone vind ik het mooist, leuk zoals ze de toerenlampjes hebben verwerkt als gangreserve indicatie.

Ik vind hem niet mooi, veel een veel te druk. Lijkt wel of ze elk oppervlak vooral een motiefje of iets hebben willen geven.

Kan me ook niet voorstellen dat zo’n druk ding bij de persoon zou passen.

Helaas werkt je link niet voor mij, maar ik heb toch een plaatje gevonden via Google.

Het verbaasd mij een beetje dat een dood persoon een signature horloge krijgt. Maradona kan ik mij nog voorstellen:

Maar om nou een signature horloge te dragen van iemand die er 0 mee te maken heeft gehad… Dat haalt voor mij toch het hele concept ‘signature’ onderuit.

Eerbetoon is prima, maar ik blijf het een gedrocht vinden.

Doet me een beetje denken aan de Richard Mille / Felipe massa die ik ooit heb gedpast.