Op de tweede foto is te zien hoe Omega zelf een sluiting polijst bij de 1K service (Schrik niet! Linksonderaan is een haar).
Flieger Friday is een van mijn favoriete topics. Zoekende naar mijn eigen Flieger belandde ik destijds bij de Longines Avigation BigEye, na een lange en vooral leuke zoektocht met onder andere de Sinn 358, IWC Caliber 79230 en zoveel meer moois dat in dat topic voorbij kwam.
Maar voor ons racefans is het tijd voor een eigen topic. In de weekenden waarin er geracet wordt — of dat nu F1, DTM, GT racing, rally of motorracing is — kunnen we hier onze mooiste racing watches showen. Hopelijk groeit er, net als bij onze vliegende vrienden, een mooie traditie uit.
Ik trap af met mijn nieuwste aanwinst: een TAG Heuer Carrera Chronograph, compleet met sportieve geperforeerde racing strap. ![]()
Of hier voor de twee getoonde horloges
![]()
Volgens mij heb je gelijk dez 2 topics komen op het zelfde neer
In racers only staat al een foto van mij.![]()
Ah top. Gemist. Dan mag je met je level 3 er een slotje opzetten.
Slotjes zijn voorbehouden aan TL4… ![]()
Ik zal de topics straks even samenvoegen. [EDIT: Done]
PS ik heb “racing chronograaf” als apart topic laten staan. Niet elke ‘racer’ hoeft een chronograaf te zijn zoals bijvoorbeeld sommige F1’s van Tag Heuer. Wel racers, geen chronograaf.
O.k., in dit topic dan ook maar even deze foto uit m’n archief.
Heb ze nog alledrie, hoor en draag ze nog steeds regelmatig en met bijzonder veel plezier!
Mooie foto ook!
Mooie set en hier in hun natuurlijke habitat… ![]()
Dank, heren! ![]()