Radek, even voorstellen hello

Hi iedereen,

Even voorstellen.
Ik ben al een paar jaar bezig met verzamelen van verschillende merken horloges meestal vintage. Ik heb ook een paar stuks van nieuwe stuks maar ook in Heritage line. Bv Longines 1942 en 1952., Breitling SO.

Mijn andere grote passie zijn ook stationsklokken …:slight_smile:

Ik hoop dat ik van jullie teksten en kennis mijn eigen (nu nog micro)kennis zal uitbreiden.

That was it. Mijn naam is Radek. Ik ben Pools maar ik woon al 10 jaar in NL. Waarom regent hier zo vaak? :)) Net als vandaag. Gelukkig heb ik mijn

houtkachel aangezet.

Gr. Radek

23 likes

Welkom op HF. Ik ben ook erg gecharmeerd van de Longines heritage modellen, ik kon er laatst een kopen voor een mooi bedrag, maar helaas even na willen denken en binnen een uur verkocht…

welkom!!

8 likes

Welkom hier en mooie horloges ! Die zie je hier niet vaak voorbij komen.

Welkom!

1 like

Mooie verzameling👌. Veel plezier hier

1 like

Radek! Welkom op dit forum! Mooie verzameling!

1 like

1 like

Mijn beste,

Radek, van harte welkom binnen de gelederen van dit gezaghebbende HorlogeForum!!
En wat een schitterende Longines. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom Radek! Mooie horloges hoor!

Regen?
1 minuut zoeken:
De gemiddelde neerslag is hier 880mm per jaar.

"De gemiddelde neerslag in Polen bedraagt tussen de 450-700 mm per jaar. In de Karpaten en Sudeten valt jaarlijks 800 tot 1400 millimeter en het natste gebied is het Tatragebergte met 1800 millimeter per jaar. "

Heb je zelf al een echte stationsklok?

1 like

Welkom Radek!! Welke regio woon je? Weet dat er bij mij in de buurt ook een Radek woont…

Overijssel.

:slight_smile:

4 likes

Welkom, Radek, mooie horloges heb je :thumbsup:
Veel plezier hier op HF :relaxed:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Dan heet er ergens anders in NL nog een Pool Radek :wink:

Ik ken er eentje uit Lelystad.

Welkom!

1 like