In blijde verwachting van deze LE:
Vandaag toevallig gezien dat er naast de drie voorgestelde versies op Baselworld blijkbaar nog een hele reeks volgt:
In blijde verwachting van deze LE:
Vandaag toevallig gezien dat er naast de drie voorgestelde versies op Baselworld blijkbaar nog een hele reeks volgt:
Prachtig horloge, wel redelijk prijzig, 1900,-
zit er een schroefkroon op ?
Geen idee Steve. Nieuw hier en ben geen kenner.
Verliefd geworden op dit horloge en het merk heeft een sentimentele waarde voor mij.
Pracht horloge alleen snap de maatvoering niet helemaal, Is dit de 37mm of de grotere 45mm ?
37mm gelijk het origineel.
Top ! zo gekocht of ergens al kunnen passen ? ben zelf ook zeer benieuwd maar vind eigenlijk 37mm te klein en 45mm weer te groot vandaar…
Het horloge heeft een schroefkroon, leverbaar vanaf augustus.
Zo gekocht. Zoals Tobias aangeeft moet ik wachten tot juli/augustus.
37mm stoort me persoonlijk niet. Heb geen mega pols en ben geen voorstander van de grotere horloges.
Ok mooi, ikzelf zat altijd op 43/44mm maar ga nu naar max 40/41mm vandaar mijn twijfel. Ik denk dat ik maar gewoon wacht totdat hij er is in de juweliers…jij alvast veel draagplezier !
Ik vind hem echt heel gaaf!
Benieuwd naar de echte foto’s.
Echt een mooi horloge. Even wachten nog, maar ja. Je weet dat hij er aankomt.
Heel mooi horloge, maar de maatvoering snap ik ook niet helemaal. Had op zn minst nog een tussenmaat uitgebracht…
Ik zat net een review te lezen en dacht, kom, ik ga er een topic aan wagen.
Wat vinden we hier van? 37.5mm klinkt als een goede maat, en ik vind het wel wat ondanks de 100m WR.
Heeft iemand op het forum er één?
Yep is een mooie deze, er is er al een op het forum voorgesteld. Jammer van de 19mm bandaanzet.
Als deze er toch eens in blauw zou zijn…
het horloge heeft GEEN schroefkroon!
Dat is echt een gemiste kans, zou het toch prima doen in 40mm denk ik zo. Nu idioot groot.
Euh, okay. Maar ook maar 100 m waterdichtheid.
Ja, het is een re-issue met als idee dicht bij het origineel te blijven. Geen schroefkroon is jammer. 100m waterdicht is gewoon meer dan voldoende.