Rado Captain Cook

Hallo allemaal! Weer een tijdje geleden dat ik hier actief was. Druk in de week, ook in de avonduren en bij wat vrije tijd ben ik bezig met het zoeken van horloges en tijdschriften ed, en dan is de tijd om voor je het beseft! Toch vond ik tussendoor nog de tijd om dit nieuwe Rado Captin Cook te kopen. Een full set met ceramische bezel. Toch weer iets om trots op te zijn, niet??

42 likes

Zekers. Gaaf hoor. Prachtige horloges die Cooks👌

1 like

ze hebben ook het tikgetal aangehouden uit de collectie van de jaren '60. 21600. Beetje raar voor deze tijd maar wel super mooi!

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Daar mag je zeker trots op zijn :star_struck: mooie aanwinst.

Mooie Cook!:ok_hand:

Mooi horloge. Zo’n BOR is ook altijd top bij een duiker.

Pracht aanwinst :ok_hand: geniet ervan.

Gefeliciteerd met deze mooie NA. Captain Cook de mooiste Rado wat mij betreft :+1:t2:

Gefeliciteerd !
Zeker mooi

Heel mooi horloge. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Pracht horloge. Staat bij mij hoog op de wenslijst. Maar 42 mm is te groot voor mij. Ik weet dat ze ook de 37mm versie hebben. Die wordt aangeduid als unisex model. Ik zal hem toch echt een keer moeten gaan passen.

Lekkere aanwinst. Heb er al vaak neer staan kijken. Mooie serie die Cooks ! Veel plezier ermee!

Jazeker.

Nee hoor. De ETA powermatic 80 die je bij Hamilton, Tissot en Certina ziet is 21600 bph, de Seiko 7S, 4R en 6R uitwerken ook, Unitas uitwerken zijn nog steeds in 18000 te vinden, onafhankelijke makers doen ook nog aan 18000, zowel Orient calibers als de miyota 8000 serie zijn 21600, en ook een Peseux 7001 is 21600 bph.

Komt meer voor dan je denkt, is ook niks mis mee.

2 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

Zeker mooi. Rado maakt best leuke horloges.

Heel mooi horloge! Maar ook een type band die je niet zo vaak ziet. Beads of rice bracelet.

Proficiat met je mooie Rado CC! :ok_hand:

Hele mooie aanwinst, mag je zeker trots op zijn. :+1: