Rado coupole classic automatic

Ben benieuwd wat jullie van dit RADO horloge vinden?
Ik vind hem zelf wel erg mooi.

10 likes

Weinig schwung!

1 like

Vind het wel wat !

1 like

De amplitude is groot genoeg.

:wink:

1 like

Als horloge zijnde mooi, als Rado zijnde mwa want geen keramiek waar Rado juist om bekend staat

3 likes

Best okay maar zal erg groot ogen met 41mm, lichte plaat en all dial ontwerp van de kast.

2 likes

Lijkt wel een Tissot :grimacing:

Totaal niets mis met Tissot :wink:

1 like

Erg mooi, maar jammer van de maat. Zal zeker door de smalle lunette en de maat minder klassiek staan dan de wijzerplaat doet vermoeden.

1 like

:joy: Ik had een Tissot gezien die ik wel mooi vond. Deze RADO werd aangeboden met 40% korting en daardoor goedkoper dan de Tissot.
RADO wordt door de Swatch groep hoger gepositioneerd dan Tissot vond dat wel een goede deal. Heb een diver en zocht een horloge die ik wat mooier onder een kostuum kan dragen. Draag daar vaak een wit overhemd onder.
Maar wat je zegt bij 41 mm kan hij wel groot ogen met de lichte plaat.

1 like

Het is geen helemaal zwarte-gladde-mijn-opa-van-142-jaar-oud-heeft-er-een-Rado, dus ik vind m mooi! :rofl:

Even zonder grappen: ziet er goed uit, maar had die 41mm is jammer. Had hem liever in 38 gezien.

De wijzers lijken wel gelakt. Klopt dat?

Zo ja, Dan zou het voor mij direct afvallen. Blauwe wijzers moeten in mijn ogen per definitie van hittegeblauwd stal zijn. Dit oogt op de foto goedkoop.

Jammer, want het horloge is mooi. Als ik het fout heb gezien is het een mooie kandidaat, maar op het moment vind ik een Tissot Visodate, Hamilton Navy Pioneer of Intramatic, Junghans Max Bill of Form A of een Stowa Marine of Antea veel mooier smoelen.

1 like

imageDeze vind ik wel erg mooi!!

1 like

Ik heb zelf een Rado Coupole waar ik zeer tevreden over ben. Zie

Voor het door jou voorgestelde doel, lijkt het mij een goede keuze.
Verder is het natuurlijk jouw eigen beslissing.

1 like

Het is de Hamilton Khaki Field chrono automatic geworden.

2 likes

Mooie keuze .

1 like

Jammer, ik had er graag een Rado bij gezien op het forum.
Desalniettemin van harte gefeliciteerd met deze NA! Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Ik vind de Rado Captain Cook ook een prachtig horloge.
De Hamilton heeft zeer goed en zichtbaar Valjoux 7750 uurwerk.

1 like

Nou, wie weet voor de volgende aankoop :wink:

1 like