Rado Heritage Captain Cook Tradition Mark II

Heeft iemand hier ervaring met de ‘Rado Heritage Captain Cook Tradition Mark II’ ?
Want met een grote van 37 mm and die looks is het echt een plaatje :heart_eyes:

11 likes

Erg mooi. Of ik hem 2900 dollar mooi vind, weet ik niet.


Hmmm… dat weet ik wel. Dat vind ik niet. :upside_down_face:

2 likes

Brrrr. Wel veel glim hoor. Spiegeltje spiegeltje aan de pols…

1 like

Heel mooi maar veel te klein en veel te duur

Echt een vrouwenhorloge dus :joy:

2 likes

Ik heb er laatst een review over gekeken. Erg mooi maar ik zou er max de helft van de prijs voor over hebben en wat hierboven al wordt gezegd; veel glim

1 like

Mooi deze! stalen band eraf en zwarte tropic eraan. Er zullen nog weinig mensen zijn met ervaring, is pas sinds een week of twee te koop.

1 like

Denk inderdaad dat een mooie zwart bandje hem wel al stuk minder glimmend maakt.
Vind een rice bead bracelet echter wel heel gaaf

1 like

Mooi stuk en de maat kan er wel mee door. Alleen jammer dat er geen “radial brushing” op de bovenkant van kast zit zoals de Chronoris of de originele 70’s kasten. Niet voor mij dus en zeker niet voor dat geld :slight_smile:

2 likes

Mag ik zo vrij zijn de nieuwe Rado Tradition MkIII in dit draadje toe te voegen. Ik vind deze namelijk ook erg geslaagd. Enige minpuntje (!) is het formaat…46mm. :thinking: Schijnt kleiner te dragen…maar ik weet niet het lijkt mij toch erg fors.

3 likes

Zeg maar minpunt :smile:
Een liefdesbaby van deze twee zou fantastisch zijn. De kast van de MarkIII, grootte het gemiddelde van de twee en de wijzerplaat en wijzers van de Mark II.

1 like

:joy: yup…vandaar ook het uitroepteken erachter…

Ik las net dat Rado dit ook heeft bedacht, bij het horloge wordt als extra een zwarte nato met rado gesp geleverd.

1 like

Hmm vind €950 leuker.

1 like

Mooi! ook in deze kleur denk ik:

2 likes

Nog mooier in die kleur!

1 like

Ook wel eens naar gekeken, maar is helaas een stuk groter dan 37 mm. Vind hem wel heel gaaf