Rado mist stuk keramiek van de kast

Kennis van me heeft zijn Rado in zijn douche laten vallen. Pats! Hij dacht dat het goed was gegaan, is er toch een stuk van de kast afgebroken en in duizend stukjes gebroken.

Hebben jullie nog tips/ adresjes?

Volgens mij is dit een stuk dat gewoon vervangen kan worden.
Even bij een dealer langs, die kan dat evt bestellen en monteren.

Dat dacht ik al :slight_smile: Hij had het er zelf over dat het iets van 125 euro zou worden, maar wou graag dat ik het hier eens “in de groep gooide” :slight_smile:

…en ik had nog zo gezegd…niet in de badkamer met keramiek…

Ja, het is mooi spul, krast niet maar wel erg kwetsbaar voor vallen.

Tja, € 125,- zou kunnen ja.

om RADOloos van te worden :wink:

Ik vind de schade nog wel meevallen na een val in de badkamer.

Is nooit grappig, ik krijg al rillingen als ik iemand anders zijn of haar horloge zo zie vallen, laat staan je eigen,… brrrrr

Terug naar Rado. Het hightech keramiek van Rado moet volgens Rado zelf bestand zijn tegen schokken van een val vanaf 1 meter op een hardhouten vloer. En tenzij de bak van de douche van staal is, lijkt mij dit dan dus een garantie geval.

Mij niet… Marmer/graniet op de douchvloer lijkt me harder dan hardhout. Mischien stond hij zijn haar wel in de shampoo te zetten, zit je hopelijk ook hoger dan 1 meter. Maar dat laatste is speculatief uiteraard :wink:

125 euro, bak geld voor zo’n klein stukje keramiek. Maar er rest niet veel anders denk ik. Gewoon langs de rado dealer, die kan het vast zo bestellen.

Gecondoleerd $$$

Master-Fan Schreef:

125 euro, bak geld voor zo’n klein stukje
keramiek. Maar er rest niet veel anders denk ik.
Gewoon langs de rado dealer, die kan het vast zo
bestellen.

Mijn idee. Het horloge is het waard. En voortaan voorzichtiger zijn. :wink:

Ik tel 25 schakeltjes. 25x125 euro = 3125 euro. Zo duur is het horloge toch niet?

dreski Schreef:

Ik tel 25 schakeltjes. 25x125 euro = 3125 euro. Zo
duur is het horloge toch niet?

Voor de prijs van alle losse onderdelen van een auto kan je er ook minstens 4 nieuw van hetzelfde model voor kopen…