Het verplichte (!) rijtje
Te koop: geen ruilvoorstellen aub tenzij je een Yema meangraf sous-marine Y60 in zwart-wit-rood liggen hebt ![]()
Merk en model: Rado NCC 303
NCC = New Concept Collection. Deze collectie werd in de jaren 70 ontwikkeld door Rado en is wereldberoemd owv zijn baanbrekende waterdichte constructie en speciale kastvormen. Deze horloges werden op zeer lage aantallen in productie genomen. Eentje vinden in deze staat is een ware opgave te midden van de vele redials en franken NCC’s die aangeboden worden.
Diameter: ca 42mm excl kroon bij ca 36mm lug to lug - zie foto’s → zeer fors horloge
Leeftijd: 1970s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ergens in 2024
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Afgehaald in regio: Kempen - B
Conditie (krassen, werking etc): in zeer nette conditie en in perfecte werkende staat. Laatste revisie en onderhoud dateren van 06/2024.
Wijzerplaat mint, kast in zeer nette staat, dag en datumaanduiding functioneel. De dag stel je in middels doordraaien, nadien kan je de datum instellen met snelverstelling via de kroon.
Soort uurwerk en kaliber: automaat, eta 2788
Vraagprijs: 795,00
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Prentje uit een jaren 70 Rado Catalogus, kijk en vergelijk! (horloge3 op het prentje uit de catalogus)
Top Rado NCC in super mooie conditie, met originele lobster band en zeer goed lopend.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
De timing van het horloge - laatste onderhoud en revisie dateren van 06/2024. Nette amplitude, nette beat error, prachtig strak gangverloop
De lobster band is ca 16cm lang in zijn grootste stand, ik heb een poging gedaan “den overschot” op mijn ca 17cm pols op foto te zetten, ik schat geschikt voor polsen tot max ca 19cm. daarnaast beschikt de band over een soort van verstelling voor iets groter wordende polsen bij warm weer
Kortom een volledige authentieke en in topconditie verkerende Rado NCC 303. Een pareltje om u tegen te zeggen ![]()
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.