Rado nepper

na lang wachten heb ik mijn rado klokje binnen bestelt in canada daar was het horloge toen ik hem kocht via ebay.
na het horloge betaald te hebben werd hij mij toegestuurd vanuit hongkong.
ik had al gelijk door dat dit geen zuivere koffie was dus gelijk paypal ingeschakelt en het hele verhaal uitgelegd ik moest toch maar even wachten tot ik het horloge binnen had dat was vandaag ziet er mooi uit moet ik toegeven de achterkant eraf gesleuteld zit er een prachtig myota uurwerk in van pak hem beet een euro. en nu maar de kopers bescherming inschakelen van paypal.

Balen, balen, balen.

Suggestie:

Lading semtex in het pakketje, de nep Rado als ontsteking en retour afzender.

Michel

om hoeveel geld ging het?

wat een klootzakken !!

Nouja, via E-bay kopen is natuurlijk niet geheel risico-loos.

Mijn beste,

Man, man, man wat een miserie.
Ik sluit me derhalve ruimschoots aan bij de vorige posten. En kan je vervolgens alleen nog maar héél veel succes toewensen op een afloop welk jou de voldoening geeft welke een horloge collectioneur betaamt!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Dat is flink balen! Ik zou ook even bekend maken om welke verkoper het gaat, dan heeft de rest van het forum daar ook wat aan.
Hopelijk wordt het ‘geval’ goed afgehandeld voor je.

dit vraag stel ik me ook, als het te mooi is om waar te zijn!! Maar dat rechtvaardigd natuurlijk het verkopen van nepperts niet voor echt!!
Op ebay vind je ’ echte " rado’s vanaf 100 euro , nauw moe !!!

Yep, ik sluit me helemaal aan bij Tom. Dit is gewoon vervelend voor je. Maak op het andere deelforum de naam van de verkoper bekend, zodat je meteen anderen kunt behoeden voor dit soort oplichterij.

Ebay heeft zelf een soort “verzekering” voor zo’n oplichterij.
Als je kan aantonen dat het geleverde product niet klop met de beschrijving of nooit aankomt, zal Ebay dit vergoeden. Teminste als ze er zelf niet in slagen de verkoper dit te laten doen. Er is een beperking qua bedrag maar dat zal zeker hoog genoeg liggen.

Als je met een overschrijving werkt, heb je hem altijd te pakken. Maar paypal heeft het grote probleem: men heeft moelijkheden om alles te achterhalen.
Wanneer dit alles niet werkt: Persoonlijk contact opnemen met de verkoper!
( Dreig niet met gerechterlijk vervolgen, want hij weet dat het meer kost dan een nieuwe horloge …)

Sux big time zeg! Ben ook wel geïnteresseerd in de naam van de verkoper, heb ook pas een horloge gevolgd dat door een Canadees te koop werd aangeboden (laten schieten vanwege de vrachtkosten van $ 50).

Hoe was de feedbackscore van de verkoper? En de hoeveelheid feedback?

Succes met de strijd!

gatverdarrie!!..Das weer dikke pech.hoop dat het nog goed gaat komen.In elk geval de verkoper op de zwarte lijst zetten met naam en toenaam.

Sucses!!!

Gr Dennis