Rado only

Time 2 get out of bed… Rado Jubile XL Swiss Quartz Ceramic R13724712 inclusief 4 Top Wesselton VVS diamanten op de wijzerplaat.

7 likes
1 like

Is dan hoog tijd dat er verandering gebracht gaat worden. Rado is een oud, innovatief, pionierend en respectabel merk :slight_smile:

2 likes

Rado’s zijn sowieso cool, door de prijs en het feit dat niet al teveel mensen ze dragen zijn ze redelijk exclusief. Thinlines zijn stijlvol! Ik vind de nieuwe Captain Cook echt mooi. Op sommige sites van experts stellen ze dat dat weleens een goede collectible zou kunnen worden. Ik ben zelf beginnende verzamelaar. Deze Rado, een Tissot Couturier Chrono aut. Rose (valjoux 7750) en een Seiko Prospex zijn nu de topstukken van mijn collectie. We hebben hier drie horloge outlets waar ik woon (o. a. de merken longines, Rado, Hamilton, tissot, breil, seiko, balmain, Hamilton, certina etc.)

3 likes

Rado is inderdaad een heel oud merk en met, indertijd, een eigen manufactuur.
Ik heb nog een vintage in mijn collectie zitten.
Eind jaren 50 werd er nog veel mee geadverteerd in Nederland

6 likes

Het is weer up&coning. De Bijenkorf is nu ook officiële Rado dealer geworden(!) en in Roermond zit een Swatch Group outlet waar ze ook o. a. Rado verkopen. Is het anker bij jou roterend?

Ja, het geeft volgens mij power reserve aan.
Het ligt al jaren in en laatje.
Het loopt wel, maar ik moet het nodig een servicebeurtje geven.
Tijd, nog veel andere dingen te doen.
Komt nog wel.

1 like

Je moet bij de Bijenkorf dan niet iets technisch vragen, je krijgt dan als antwoord of je er slagroom op wilt hebben in een hoorntje of bekertje of niet.

2 likes

:joy:

Hahaha ja kon ‘coning’ niet meer corrigeren. De correctiefunctie was verdwenen.

Ach, laten we eerlijk zijn: de meeste mensen die een Rolex dragen hebben er ook geen verstand van en hebben een Rolex als ‘statussymbool’. Slechts een beperkt groepje rolexdragers heeft ook echt verstand van horloges.

Zeker nog nooit in het filiaal in Amsterdam geweest sinds de overname door LaFayette?

Wat hebben ze daar, broodje Rolex?

1 like

Rado is inderdaad een oud merk en kwalitatief ook best oke volgens mij, maar al dat keramische spul loop ik hard voorbij omdat ik het gewoon niet mooi vind.
Die captain cook re-issue daarentegen zou ik best willen hebben. :+1:

15 likes

Ga kijken, of blijf onwetend :wink:

1 like

Ja, met stalen band vind ik hem persoonlijk nog mooier.

Zo zo scherp. Jij hebt zeker uitgeslapen vandaag.

Wie staat er op dinsdag pas om 10:50 op?

Wilde de vrachtwagen niet starten vanochtend? :joy:

1 like

Haha nee, ik heb vakantie. :slight_smile: Slechts 4x per jaar :slight_smile:

Haha nee, ik heb vakantie :slight_smile: Slechts vier keer per jaar :slight_smile: En jij? Lekker aan het werk? :wink:

1 like

Hierbij de mijne; komt wellicht binnenkort in het blauwe gedeelte:

5 likes