Vandaag was de Sintra weer mee op pad, alleen een klein probleempje. Door een iets gezondere leefstijl, niet iedere dag meer vette hap uit de bedrijfscafetaria, maar gezonde bammen thuis, is mijn pols iets gekrompen. Alleen hoe haal je een schakel er tussenuit bij deze Sintra? Iemand een goede instructie(video)?
4 likes
Doe eens een voorstel
Ja voorlopig houd ik het bij mijn huidige gouden twins, ik heb net op de bestelknop gedrukt voor een Casio G Shock Gravitymaster GRB 200, iets totaal anders maar ook leuk
Nou twee dagen om de pols en wa loopt da strak gewoon 0 sec dus rado heeft wel zeer zeker goed afgeregeld uurwerkje erin gezet
Zoals ik gelezen heb ook gemodificeerd door rado aangepast en draagt super bijna niet te fotograferen prachtige dial en superieur afgewerkt band en kast en bezel
Actie bezel super strak en goed uitgelijnd
Vind het zeer geslaagd horloge apart blij mee
10 likes
En doorgepasst aan Jaap?
1 like
Klopt
1 like
Jaaa toch een “Rado only” topic! Moest even zoeken, maar toch wel wat pareltjes hier hoor, dat moeten we toch blijven promoten
Mijn bijdrage, Rado Captain Cook 1962 Hyperchrome 37mm
18 likes
Bij deze de introductie van mijn 4e rado een anatom jubilee uit 1993. Ondanks dat deze maar 28 mm is ziet hij er echt niet klein uit op de pols. Dit horloge zal voorlopig wel blijven. Ik heb deze uit Zwitserland gekocht als fullset met alle bonnetjes en extra tussen stukjes op de band ik ben blij
12 likes