Ik zie dat ik de kleine wijzer een uur verkeerd heb gezet. Om de datum aan te passen is dat de manier, dan verspringt de kleine wijzer steeds in sprongen van een uur. Handig? Niet echt.
Altijd al heel interessant gevonden meerdere rado’s in bezit gehad.
Maar deze is wel echt leuk ceramica automaat limited. Ik ben benieuwd of het bij mijn style past.
Hallo Rado experts! Voor een goede vriendin ben ik op zoek naar Rado True Round Automatic Open Heart, hebben jullie tips om deze met een leuke korting te kopen?
Blijft mooi ![]()
Nooit verwacht dat ik dit vlak voor de kerstdagen zou vragen: Mijn keramische Rado bracelet moet wegens gewichtsverlies ingekort worden. Is dat iets dat ik zelf kan, of is er een special tool voor nodig?
Ik heb de pijltjes gezien op de band, ik zie de pin holes. Maar omdat het keramisch is durf ik niet te klooien alvorens advies in te hebben gewonnen.
De vorige keer heb ik het bij een Rado servicepunt laten doen. Daar ben ik eerdaags niet in de buurt, vandaar.
Met beleid moet dat gewoon kunnen. Keramisch dus hard, alleen niet laten vallen of met iets hards op slaan ![]()
Dank je. Dat ga ik proberen dan. Dat eerste (met beleid…).
zo wat is het hier stil, heeeeeel stil, zullen we eens snel verandering in brengen

Heb de verzameling een keertje geinventariseerd, nu is er van elke rado die we hebben een foto, t zijn wel veeeeel foto s geworden, ik dacht we hebben er een stuk of 20, maar nee het vijfvoud daarvan, waar heb ik die allemaal opgescharreld zeg ![]()

Aparte Musketeer ![]()