Rado only

Over laad me op z’n minst dan nog met prachtige foto’s, kijk er naar uit!

83289cc6fbdeb0467968861f55a7f189d1ae817c_1_666x500

5 likes

Ziet er fraai uit, mooie groene kleur vooral!

Een serieus mooi horloge, qua kleur en lijnen.
Het “vloeit” mooi rond de pols (de juiste maat pols helpt…).

:ok_hand:

1 like

7 likes

Straaltje zonneschijn bij miezerig weer :smiley:

1 like

5 likes


Hier ook erg blij met mijn Rado True Thinline automatic. Draagt erg comfortabel en blijft er mooi uitzien.

5 likes

8 likes

Dan zal ik maar eens in dit redelijk vergeten topic iets posten. Ik heb het oude horloge van mijn vader gekregen. Ik heb een speciale herinnering aan dit horloge omdat ik als kleine mr.Broke mee ging toen hij het horloge kocht. En nu kan ik dit horloge als grote mr.Broke door blijven dragen :smiley:

8 likes

wauw, mooie collectie zo !

1 like

Ik zou deze week willen. Maar dan met met een keramische band.

11 likes

Ik denk dat deze keramisch is? Ik zie Rado niet zo snel kunstof gebruiken.
Maar wel een mooi ding zeg

1 like

Hij is inderdaad keramisch maar de band helaas niet.

Deze is ook leuk:

7 likes

Oh, dat is wel serieus jammer. Ben benieuwd waarom ze de banden niet keramisch maken…
Te breekbaar?

1 like

Nee dat is het probleem niet volgens mij want de zwarte hierboven heeft dezelfde kast dus alle tooling zou in huis moeten zijn. Het is een ontwerpkeuze denk ik. Er zijn drie versies, alle ontworpen door beroemde ontwerpers maar alleen de gele heeft geen keramische band. En dat vind ik heel erg jammer!

1 like

Crosspost met het vintage topic maar ik kon het niet laten :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Even mijn keramiek op de foto gezet. Zowel de sleutelhanger, pook als het horloge zijn van het krasvaste materiaal gemaakt

9 likes

7 likes

krasvast bestaat eigenlijk niet. zelfs diamant krast…het krast bijna niet is een betere term