Rado Spacewing

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: super coole Rado Spacewing - Navy blue dial
Diameter: 36mm
Leeftijd: 1970s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2024
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Afgehaald in regio Kempen
Conditie (krassen, werking etc): In nette werkende staat. Nette stalen kast met authentieke brushing nog scherp aanwezig. Lichte ouderdoms- en draagsporen. Top navy blue wijzerplaat. Authentiek glas netjes, lichte ouderdoms- en draagsporen. datumaanduiding thv de “3” met snelverstelling. uurwerk met hackingfunctie. Komt op lederen band
Soort uurwerk en kaliber: eta 2783 rado gesigneerd. met hackingfunctie. Laatste onderhoud dateert van 09/2024
Vraagprijs: 395,00, scherp geprijsd en dus vaste prijs.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Super coole Rado Spacewing uit de seventies. Functioneel in al zijn functies. Een opvallende verschijning aan elke pols.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.