Rado starliner

Het verplichte (!) rijtje

Te koop - geen inruil aub:

Merk en model: Rado Starliner met split dial, ref 11780/1
Diameter: 38,5mm excl kroon
Leeftijd: 1960s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):ergens in de loop van 2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Afgehaald regio Kempen - B
Conditie (krassen, werking etc): In nette staat. Lichte ouderdomspatine op de wijzerplaat. Kast netjes, lichte ouderdoms- en gebruikssporen. Op het kastdeksel is ooit wel iemand uitgeschoten bij het openen, wss niet in de gaten gehad dat het een kastdeksel met bajonetsluiting betreft. dag- en datumaanduiding. dagaanduiding stel je in door vooruit draaien, nadien kan je de datum instellen met snelverstelling via de kroon door van 24h terug te draaien naar 20h en weer vooruit naar 24h.
Soort uurwerk en kaliber: AS 1859, automaat, mooi strak lopend. laatste revisie en onderhoud dateert van 09/2023.
Vraagprijs: 795,00. scherp geprijsd, lager bieden wordt niet geapprecieerd.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Heel coole Rado Starliner met split dial. In nette staat, mooi strak lopend. Een echte eyecatcher om elke pols. Talk of the town met deze coole splitdial. Het idee achter de splitdial heeft te maken met de maanlanding van 1969. Deze dial is uitgebracht ter gelegenheid van de maanlanding en stelt de donkere en lichte zijde van de maan voor.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

de timing: nette amplitude en beaterror en zeer strak lopend.

Kortom een tophorloge van een topmerk!

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

7 likes