Rado voyager

hallo.
ik ben in het bezit vaneen rado horloge.
1e Voyager serie nummer 2069123
wat is de waarde.
groet

rnie Schreef:

hallo.
wat is de waarde.
groet

Hallo,

Zou je alsjeblieft even de moeite willen nemen om te beschrijven wat je precies hebt, eventueel met wat foto’s?

Als je daar geen zin in hebt dan kun je naar ebay.nl gaan, zoeken op “Rado Voyager”, “wereldwijd” en “verkochte objecten” aanklikken en zelf een gemiddelde berekenen.

Dit is een forum voor liefhebbers van horloges, geen taxatiebureau.

+1 heel netjes. Ik was begonnen met typen, maar ermee opgehouden :wink:

Ik bied 15 euro.

Ik twee tientjes! :slight_smile:

ik denk dat 't een nepper is
maar voor 3 tientjes houd ik m’n mond

Minimaal 2x de helft!

Gewoon lekker op Marktplaats zetten. Wél met foto’s natuurlijk :wink:
Wat er maximaal geboden wordt, is de waarde.

hallo
wat een onzin word hier verkocht zeg.
aan deze tips heb ik niet veel.

Ik zou ergens anders proberen informatie te vinden.

hallo.
hier zitten toch de mensen met de kennis vandaar dat ik hier mijn vraag stel.
alleen word ik niet echt serieus genomen.

Dat ligt aan je vraagstelling. Je geeft bijzonder weinig informatie, je neemt niet de moeite om afbeeldingen toe te voegen en je bent nogal kortaf. Misschien moet je eens beginnen met wat informatie over jezelf en hoe je bijvoorbeeld aan het horloge gekomen bent.
Over het algemeen zijn leden hier behulpzaam, maar als je puur en alleen interesse hebt in de waarde van een horloge, kan je beter ergens anders kijken. Zoals al gezegd: het is hier geen taxatiebureau.

Even een plaatje posten. Ook ben ik benieuwd of het horloge een originele stalen band heeft, kroontje? Hoe loopt 't horloge? Draait 't ankertje nog mooi rond?

Ik zal even een poging doen jouw verzoek om te vormen in iets fatsoenlijks.

hallo.
wat is de waarde.
groet

Hallo, ik ben Ernie. Ik ben al enige tijd in het bezit van een horloge van het merk Rado. Op de wijzerplaat staat Voyager en achterop staat een serienummer: 2069133.

-voorbeeldplaatje-

Nu was ik erg benieuwd of iemand mij misschien iets kan vertellen over dit horloge en de eventuele waarde ervan. Als jullie iets meer willen weten over mij of mijn horloge dan hoor ik dat graag!

Overigens blijft mijn punt wel staan, via eBay’s verkochte items krijg je echt een prima indruk van de waarde van jouw horloge al is dit nog steeds sterk afhankelijk van de conditie…

Geweldig topic, moeten aan hand van 2 zinnetjes waarde vast stellen en daarna hoor je nooit meer van ze , zet maar op mp dan kom je er snel genoeg achter.

Ik heb een blauwe Ford met 4 wielen en een stuur, kun je
mij ajb vertellen welk bouwjaar en hoeveel hij waard is
zou een net zo onzinnige vraag zijn op een autoforum :wink:

Blauw zeg je euuuhm €2500

En… alvast bedankt voor de moeite om mij wat wijzer te maken!

Zijn vaak spuuglelijke auto’s Ford :frowning: