Radon gas

waarde is natuurlijk objectief en voor iedereen anders maar voor mij hebben ze wel waarde. Ik heb er maar 2 met een kleine hoeveelheid dus dat zal niet zo erg zijn. Zolang ik maar geen volle collectie van militaire zakhorloges of cockpit klokken.

Zoals steeds: alles met mate. Leg geen 15 radium horloges samen in een kastje. Heb je dergelijke stukken? Bewaar ze dan in een open kast, en liefst met wat afstand van je andere stukken. Draag met mate. Elke dag is sowieso niet aangewezen voor zoā€™n vintage beestje.

Maarā€¦ above allā€¦ geniet ervan, want er zijn zo veel mooie en historisch significante horloges met een likje radium. Paniekvoetbal en overdrijven is niet nodig. En dat horloge afwisselend dragen gaat echt niets met je gezondheid doen.

3 likes

Oh, als iemand van die horloges met radium afwilt, aangezien ze geen waarde meer hebben, mijn adres is verkrijgbaar via PM.

3 likes

Ging zelfs maar om tritium, volgens mij. In dat geval een totaal gedrocht van een argument.

Richemont Amsterdam is ook dicht nu - de manager gun ik niets beters (wat een zak hooi was dat), maar de horlogemakers wens ik oprecht alle goeds.

mijn adres kan je ook verkrijgen ik houd die radium horloges wel bij in een loden doos :joy: