Ik vind hem wel apart en mooi, maar ik kan de modellen van RM sowieso wel waarderen.
De ontwerpen zijn in ieder geval niet bij andere merken afgekeken.
Deze nieuwe vind ik niets, maar de vorige RM van Nadal vond ik wel weer iets hebben.
De techniek is sowieso wel weer waanzinnig.
Een tonnetje of 7a 8 waard…?
NJET!
vind de klok onooglijk lelijk. Zou hem wel graag willen hebben, misschien dat ik er dan anders over ga denken
De prestatie van Nadal is daarentegen fenomenaal, heb genoten van zijn tennis en mentaliteit. Federer heeft er erg goed aan gedaan om Roland Garros te laten lopen, hier was niks te winnen voor hem.
Benieuwd naar de wedstrijd RM-Rolex op Wimbledon…
Ik zie het meer als volgt. Hier een Bugatti Veyron blok in hangen, wordt het ook niet aantrekkelijk van:
Hahaha ja mooi man!
Nee even zonder dollen: leuk dat je de Veyron erbij betrekt. Die begon ik ook pas te waarderen naarmate ik meer besef kreeg wat voor een bijzondere auto het is. Zowel de Veyron als RM’s worden vanuit een bepaalde overtuiging gemaakt en zijn zeker niet ontworpen om door iedereen mooi gevonden te worden.
De RM 19-02 Tourbillon Fleur vind ik trouwens echt kicken! Net zoals de 26-01 Panda. Statement watches die nergens meer over gaan. Prachtig!️