Mooi stukje over het horloge van de 10 voudig winnaar van Roland Garros!
Nopes. In mijn ogen een afgruwelijk lilluk kreng.
Deze is niet mijn ding, maar die vorige was wel knap.
Ik draag nog liever een invicta
Bij een invicta zie je geen Tourbillon in werking.
You must be fun at parties…
Die was ook 100k duurder
Zeker, vooral als iemand daar een Invicta draagt.
Verschrikkelijk lelijk horloge en toch een stuk duurder dan mijn huis
Maar wel een topprestatie om Roland Garros 10 keer te winnen, dus bravo voor Nadal!
Ieder zo zijn ding, ik vind het een gedrocht.
Kleur: mwah…
Technisch:
:
Ik zet me wel over het uiterlijk heen en neem er graag een in ontvangst…
…en dan snel doorverkopen en een paar mooie klokjes terugkopen die voldoen aan je eigen smaak .
Ik zie er (ook) geen 7 ton aan af…
WR 50 meter ?
Nee, doe maar niet !
Zoals met veel extreem dure unieke items, extreem lelijk.
Ik maak mezelf hier waarschijnlijk impopulair mee maar ik ben dus echt fan van RM! In Harrods ooit een heel leuk gesprek gehad met een verkoper die ongevraagd zijn horloge afdeed zodat wij (3 studenten met 0.00000 koopintentie) een kijkje konden nemen. Ik kreeg nog twee boekwerken mee waarvan één een soort magazine is over de eigenaar/oprichter.
Wie zich in het merk interesseert, en à la, om het design heen kan kijken, zal merken dat RM juist gaat over de liefhebberij van complexe mechanisme uitwerken. Verschrikkelijk innovatief in techniek & materiaalgebruik, 0 concessies op kwaliteit en uitgesproken design. Nooit kiezen voor the easy wat out. Het merk heeft mij ooit onwijs afgestoten maar nu weet ik het erg te waarderen!
Helemaal met @Duckie eens!
Technisch bijzonder complex, 35 gram Topprestatie met zeer complexe en exotische materialen, smaak kan ik niet over oordelen en onbetaalbaar tja…
Jaren terug heeft RM ook een special voor Filipe Massa gemaakt met een mechanische g-sensor, mijn technisch hart wordt daar heel warm van hoor!!
Nope, vreselijk gedrocht…
Technisch gezien is het prachtig en heb ik er veel waardering voor… En ff serieus… 35 gram en hij kan tegen vrij pittige stoten want die tennissers serveren best hard (volgens mij). Maar ja voor die 700k heb je ook een mooie, uitgebreide collectie…
Al het ik nog zoveel geld, 775.000 euro is geen horloge waard… Je gaat ook geen 12.8 miljoen uitgeven aan een auto.
Als je tijdens de wedstrijd ‘even’ wil kijken hoe laat het is, ben je zo een game verder.
Wat een stom ding zeg.