Rafke7

Mijn horloge pas verkocht en een goede ervaring met @Rafke7 gehad.
Leuk contact , een echte liefhebber!

Aanrader :ok_hand:

Een SARX015 verkocht aan @Rafke7. Vlotte en prettige communicatie. Zeker aan te raden

1 like

Alweer een tijd geleden dat ik een Hamilton van @Rafke7
heb overgenomen, maar onder het mom van beter te laat dan nooit…Ik
heb hierdoor wel wat langer draagtijd gehad met het horloge en ik heb
elke keer een glimlach op mijn gezicht.

Mijn ervaring:
Goede ervaring met deze verkoper. Had mijn vragen duidelijk en snel beantwoord. Verpakking was goed als mede de verzending.

Aanbevolen!

1 like

Seiko SARB065 overgenomen van @Rafke. Aangename verrassing dat horloge echt nieuw blijkt te zijn zoals beschreven. Alle communicatie was ook helder.

Je raadt het al: Deze verkoper is een aanrader!

Was aangenaam zaken doen.

Gert heeft van mij een Hamilton Intra Matic 38mm overgenomen. Uitermate plezierige communicatie, en lekker vlot zoals het hoort.

Top en voor herhaling vatbaar wat mij betreft :thumbsup:

1 like

Bandje overgenomen van Gert @Rafke7. Fijne communicatie, alles prima afgehandeld. Voor herhaling vatbaar. :+1:t2:

1 like

Bulova chronograaf overgenomen van @Rafke7.
Prettige en snelle communicatie, subiet opgestuurd en het horloge was in prima staat.
Aanrader! :+1:

1 like

Afgelopen zondag een deal gesloten met Gert ( @Rafke7 ) een deal gesloten en een prachtig horloge overgenomen. Zondagavond geld overgemaakt, maandagochtend had Gert het horloge al verzonden vanuit België naar Nederland en woensdag sierde die al op mijn pols!

Super snelle verzending, pakket bomproof verpakt en ook zeer prettige communicatie. Top en aan te raden!

1 like

Vandaag de Smiths Everest opgehaald bij Rafke7.
Heel goede communicatie en afspraken.
Zeker aan te raden om met hem te handelen.
Bedankt.

Fijne deal gemaakt met @Rafke7. Communicatie top, vlotte afhandeling en alles zoals beschreven. Aanrader!:+1:

1 like

Nomos Orion gekocht van @Rafke7, fijne deal met duidelijke communicatie.
Horloge was zoals omschreven en op veilige wijze verzonden. Ook is zorg gedragen voor het pakket tot het definitief bij mij binnen was. Al met al een prettige ervaring!

1 like