Straks om 19.50 op NPO 2, mss toch interessant voor de horlogeliefhebber.
De trein gaat van Besançon naar La Chaux-de-Fonds over de ‘Ligne des Horlogers’, de klokkenmakerslijn.
Straks om 19.50 op NPO 2, mss toch interessant voor de horlogeliefhebber.
De trein gaat van Besançon naar La Chaux-de-Fonds over de ‘Ligne des Horlogers’, de klokkenmakerslijn.
Ik kijk altijd naar Rail away dus straks ook
Geweldig, dank voor het delen. Één van de weinige programma’s waarvoor ik de tv nog wel eens aan wil slingeren.
Leuk!
Nog even de gezellige familiefilm La sociedad de la nieve afkijken en dan door naar Rail away.
Dank voor de tip
Nou… geen La Chaux-de-Fonds.
Komt dat volgende keer nog?
Blijkbaar niet, eindstation Morteau…
Jammer.
Mijn beste,
Dank voor de tip.
Ga zo (terug)kijken.
Orologio Signaturis Temporis
Viel tegen qua horloges, wel leuke aflevering
Ben nu aan het kijken👍🏻
Mijn beste,
Ik vond het wel leuk!!
Het was een serene aflevering,
met een ruimhartige knipoog naar de “uurwerkmakers”.
Orologio Signaturis Temporis
Dank voor de waardering beste mensen
Tis nu eenmaal een ‘mooie spoorlijnen en omgeving’ programma dus de rest is bijzaak.
Wel jammer dat, zo als wel was aangekondigd in de gids, Les Chaux-des-Fonds niet is aangedaan…
Zag op de kaart dat Le Locle daar ook nog tussen ligt, die hadden ze dus ook nog mooi mee kunnen nemen.
Dank voor de tip voor deze leuke aflevering van Rail Away. Vanavond (zojuist) nog even via de NPO site bekeken. In 2021 hebben Mw. Lexaf en ik ongeveer dezelfde tocht van Besançon naar Les Chaud-des-fonds per auto gemaakt. Veel herkenbaars dus! Zo’n prachtig gebied!
heb het ook gezien maar ik kijk ook bijna altijd,
Leuk rustgevend programma wat naar ik zag al zijn 35ste seizoen ingaat.
groetjes Lenno
Rail Away is toch echt heerlijke tv. Ik ga deze zeker ff terugkijken dank voor de tip!