Railmaster ......!

Eindelijk na 25 jaar werken…haha… is mijn Omega Railmaster is er…

Ik ontzettend blij, draagt ontzettend lekker…
Foto’s…

PieterG

Proficiat met je jubileum en met dit fraaie cadeau! :)-D Een schitterend horloge.

Foto 4 geeft wel een leuk effect op de kastrand. Het lijkt wel of de lugs los zitten van de kast.

Groet, Mark

mooi! veel plezier ermee!

Van harte met dit fraaie horloge.

Dit model heeft stijlkenmerken van de Railmaster en Ranchero uit de jaren 50. De “haaientand” indices, en de Broad Arrow wijzer. Al was het vroeger de urenwijzer die de broad arrow had, en bij de moderne Omega’s is het de minutenwijzer.

Alleen de officiele benaming van dit horloge vind ik nogal verwarrend. Officieel heet dit model de “Seamaster Aqua Terra Railmaster Chronometer”. Gewoon Railmaster was m.i. genoeg geweest…

Heel veel draagplezier.

Hans Mennink

mooie klok, en gefeliciteerd met je jubilieum (tu)

veel plezier ermee…

Heel mooi horloge inderdaad… mooier zo dan wanneer ik 'm in de etalage zie, eerlijk gezegd…!

"“Seamaster Aqua Terra Railmaster” Is inderdaad een rare naam. Beetje teveel… alsof ze niet wisten of 'ie nu eerder een land of een zee karakter heeft.

Waar komt overigens die verwijzing naar spoorwegen vandaan? Is er iets in het ontwerp dat daardoor geinspireerd is (zoals er bv. vulpennen bestaan die door Buckminster Fuller’s “kogeltreinen” [Santa Fe express] geinspireerd zijn)?

Dat is nog eens mooi. Flinke polsvulling als ik het zo zie, is het de 49mm uitvoering?

Echt schitterend. Veel plezier er mee!

Gefeliciteerd met jubileum en het bijzonder fraaie horloge.
Weet je waar je het voor gedaan hebt en fijn dat het niet zo’n standaard verguld klokje is wat ze bij de meeste bedrijven weggeven.
Heel veel plezier ermee.

Tiny

Gefeliciteerd met je jubileum en deze prachtige aanwinst, geniet ervan.

Ruud

Gefeliciteerd, prachtig horloge. Heb hem ook gehad en spijt dat ik hem verkocht heb.
Je zal er zeker plezier aan hebben.