Heb een tijdje geleden al 2 nieuwe aanwinsten binnen gekregen. Een vanuit Hong Kong en de ander uit ons buurland Duitsland. Had een horlogedoos besteld bij rainer, top kwaliteit en ook goede service/communicatie. Ook had ik een Parnis besteld omdat ik toch wel erg benieuwd was naar de Power Reserve, de zwarte lederen band heb ik maar even gedragen want ik vond hem niet fijn. Heb na een topic op dit forum een mooie passende band gevonden bedankt hiervoor! Nou… genoeg geklets nu waar jullie zo dol op zijn, foto’s (Ben geen foto expert dus verwacht geen hoogstandjes) :
Bedankt voor het kijken! Nu maar sparen voor een nieuwe klok… Misschien dat er in Januari al wat moois op de mat ligt maar dan maar even kijken hoe het met de financiën uitpakt!
Hele mooie doos, dat lijkt me leuk uitkiezen iedere morgen. Ook gefeliciteerd met de Parnis, ik heb er zelf een (met open hart) in de post en ben erg benieuwd.
2: Het is niet de oude meelfabriek, maar de oude “Lichtfabriek” waar nu een energiecentrale van e-on in zit. Ben het overigens wel eens dat ik het een van de mooiste uitzichten en grachten van Leiden vind ( Oude Vest )
dat ziet er niet verkeerd uit quantore.
prachtige kist met nog mooiere horloges(tu) en de foto’s zijn prima.
van de parnis zul je geen spijt krijgen, ik heb de mijne alweer een tijdje, en draag deze het meest van al mijn klokken, bevalt prima, en houd prima de tijd.
het zijn gewoon goeie klokjes voor weinig geld, de banden zijn niet veel soeps,die heb ik ook gelijk voor een goede vervangen,
veel draag en kijkplezier;)
Gefeliciteerd met zowel opbergkist, als nieuwe Parnis.
Ik snap dat je de band vervangen hebt, dat was ook het eerste dat ik heb gedaan. De mijne zit op een bruine band: