Raketa 24 uurs

Op verzoek van Xavier mijn Raketa.
Hij heeft een 24 uurs uurwerk en een draaibare steden lunette.
Gekocht van Julian Kampmann uit Munchen. Ik denk eind 80 jaren NOS.
vr groet,
Jan

Goedenavond Jan!

Leuk dat je aan mijn verzoekje gehoor gegeven hebt (tu). Ziet er goed uit dit model, tamelijk moderne uitstraling naar mijn mening, mede gezien de ongebruikelijke en daardoor opvallende oneven urenaanduiding. Heb deze nog niet eerder gezien. Goede keuze, zou 'm zo aan mijn pols voor kunnen stellen. Is zo te zien flink groot, ik schat 42 mm? De naam Julian Kampmann heb ik al 'ns voorbij zien komen op Horlogeforum of Uhrforum.de, handelt hij in Russische horloges?

Mooie uitvoering, en nog in een nette staat is zeldzaam.

Kamperman is een handelaar in Duitsland van Horloges uit Rusland.
De Laatste tijd is het wat stil bij hem. Voornamelijk omdat je via internet direct uit Rusland kan kopen, wat vroeger wat moeilijker was.

De Raketa is denk ik een horloge die tijdloos is, en zeer betrouwbaar.

Leuk, vooral omdat deze oneven uren weergeeft.
Dat is dab dubbelnonconformistisch.

bedankt voor jullie commentaar! Graag gedaan Xavier. (Ik mocht ook wel weer eens wat bijdragen). Hebben jullie dus ook het idee dat Julian Kampmann slechter reageert op emails? Ik heb nog een Strela voor garantie bij hem, maar na een bericht “ik reageer over 1 of 2 dagen”, is het al 3 weken erg stil.
Jan

Die ervaring heb ik iig niet met Julian. Heb er al 3 bij hem gekocht, altijd snelle reactie op mail, en supersnelle levering.:~

Mooie klok, dank voor het tonen. :slight_smile:

M.Singer Schreef:

Die ervaring heb ik iig niet met Julian. Heb er al
3 bij hem gekocht, altijd snelle reactie op mail,
en supersnelle levering.:~
Bedankt voor je reactie, ik heb er ook 3 bij hem gekocht. Ik wacht dan maar even af. Of ga eens bellen.
vr gr
Jan