Raketa, Benrus, Volna, Pobeda

Voor de liefhebbers van gemijmel over horloges: ik heb weer wat nieuwe foto’s en verhaaltjes geplaatst op mijn weblog
http://opwindhorloge.blogspot.com/

Ook nu weer, Frank: erg leuk om te lezen! (tu)
Zo’n 24-uurs Raketa wil ik ook altijd nog een keer aanschaffen. :slight_smile:

Mijn beste,

Ik heb wederom met veel belangstelling en plezier jou memorabele horlogesite in ogenschouw mogen nemen.
Mijn complimenten!!

En wat dat onbewoonde eiland betreft:
“een eiland verderop vertoef ik”
Dus mocht je nood hebben om een filosofische noot te kraken. Of, om op jou muzikale terrein te blijven, een noot ten gehore te brengen……………….:)-D
Ik maak wel wat rooksignalen met het degusteren van een milde Cubaanse Sigaar.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Leuke mijmeringen en ditto foto’s(tu) Ga zo door!

Ik had je laatste berichtjes nog niet gelezen, kijk meestal 1 keer per week ff (ook bij EH). Nog even en ik moet dagelijks kijken anders loop ik teveel achter :wink:
De Volna die jij hebt geplaatst is ook prachtig, ze worden wel schaarser op eBay.
De Raketa is ook een aantrekkelijk horloge maar ik ben wel voorzichtig geworden met aankopen uit Rusland en omgeving. Het is vaak niet wat men doet voorkomen dat het is. Servicebeurt stelt daar mi geen ene r##t voor.
Niettemin weer een aantal mooie aanwinsten met verhaaltjes heb je geplaatst, mijn complimenten!

mvg, Frans

Frans,

Tja, het zijn af en toe wel samengestelde horloges. Niet altijd erg, meestal wel. Een beetje trouw blijven aan goede verkopers en foute verkopers mijden. Mijn mooiste Russische aanwinsten heb ik vaak niet uit Rusland! Vreemd maar waar. Vaak meegenomen door verzamelaars uit Rusland en als verzamelobject bewaard.

Tja en over die verkrijgbaarheid van Volna’s. We veroorzaken zelf dat de prijzen omhoog gaan door onze lofzang op het forum. 2 of 10 biedingen maakt nog al een verschil.

Grt en fijne dag, Frank

Tissot62,

Ik heb mijn koffer al gepakt. Ik wil wel dat eiland waar Brooke Shields ook op zit.Dan neem jij dat eiland met Tom Hanks.

Grt, Frank

FrankK Schreef:

Tissot62,

Ik heb mijn koffer al gepakt. Ik wil wel dat
eiland waar Brooke Shields ook op zit.Dan neem jij
dat eiland met Tom Hanks.

Grt, Frank

Mijn beste,

De mens wordt zichzelf aan de ander. dwz in de ontmoeting met de ander vinden wij pas ons ware zelf. In het contact, in relaties die intensiever worden - ook met meerdere personen - groeien wij en worden wij innerlijk helder.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Een mooie wijsheid. Kan ik de dag wel weer mee doorkomen.

Dank je.
Frank