Rambo draagt

Doet me denken aan de italiaanse oorlogsvlag: een wit kruis op een witte ondergrond :smiley:

Zolang het uniform maar mooi is en goed zit, vinden Italiaanse militairen het best. :smiley:

Vroegere militairen droegen dat inderdaad, Tom, maar tijden zijn veranderd en het idee ‘marketing’ heeft zich sindsdien ontwikkeld.

Zie jij op tv bij die Amerikaanse frontsoldaten in Irak ergens een Rolex of een Panerai? Ik niet.
En kijk op tv ook eens naar ‘onze jongens’ in Afghanistan. Je struikelt daar over de G-Shocks en niet over de Rolexen en Panerais.

Prince Harry zag ik vorige week met ‘slechts’ een CWC G10 (zo’n standard service issue horloge) aan een grijze Nato-strap door Afghanistan banjeren, terwijl die knaap toch moeiteloos een andere Rolex voor elke dag van de week kan kopen.

Trouwens, de GI’s die ooit de jungle introkken met een Rolex, kochten die Rolex vaak tegen een ongelooflijke bodemprijs (Ă©n tax free!) in de PX.

Ik zag trouwens dat in de nieuwe film van Knight rider

Paul
Leeuwarden

Het artikel nieuwe tijden wat nu in de Watching staat is misschien iets voor Rambo.

wist je dat in Nederland 75% van de Panerai horloges die om polsen hangen nep zijn! Komt denk ik ook door de grofheid van het horloge(glas e.d.). Ze worden zeer goed nagemaakt en specifieek bij dit merk moeilijk te onderschijden van echt(a.d. buitenkant)

Paul G. Schreef:

Vroegere militairen droegen dat inderdaad, Tom,
maar tijden zijn veranderd en het idee 'marketing’
heeft zich sindsdien ontwikkeld.

'tuurlijk, kijk maar naar James Bond. Wat doet die met een Omega om z’n pols
 verlakkerij ten top. Maar heej, Omega wil wel meewerken met de marketing en Rolex niet. Simpel.

Maar ik heb niet het idee dat Panerai zich aan de Rambo film verbonden heeft. Ik heb iig nog geen Panerai John Rambo LE gespot met het silhouet van Stallone uit de sandwich gestanst. Dus het gaat hier nog steeds om Stallone, met zijn ruim bekende preferentie voor Panerai, die besloten heeft om in een Rambo film z’n favoriete horloge weer te dragen.

Ik vind het weer wat ver gaan om te insinueren dat dit een grote marketing actie van Panerai is, of om de film af te schieten omdat ie een Panerai draagt terwijl dat in het echt nooit zou gebeuren.

Heej: reality check. Die hele fucking film zou in het echt nooit gebeuren. Het horloge is wel een heeeeel klein aspect van alle dingen die niet kunnen.

Nou nou, de frustratie zit wel diep he?

Ja bassie, maar dat geldt voor alle bekende merken (Rolex, Breitling, AP, Lange en inderdaad ook Panerai). Als je een Panerai goed bekijkt valt het met die grofheid nogal mee overigens. Ik heb nog geen neppers gezien die écht overtuigend zijn (maar ja, de béste nepper herken je natuurlijk niet en dat is de meeste enge gedachte)
 Die 75% die je noemt zijn toch veel Tunesië-specials, m.a.w. zeer goed als nepper herkenbaar

bassie Schreef:

wist je dat in Nederland 75% van de Panerai
horloges die om polsen hangen nep zijn! Komt denk
ik ook door de grofheid van het horloge(glas
e.d.). Ze worden zeer goed nagemaakt en specifieek
bij dit merk moeilijk te onderschijden van
echt(a.d. buitenkant)

1 ding weten we zeker
Rambo draagt vast geen “exuisive” horloge van de kijkshop!!:slight_smile:

Mvg Dennis