Rambo draagt

Ik ben net terug uit de bioscoop waar ik de nieuwe Rambo film heb gezien. Bloederiger dan voorgaande versies :smiley:

Maar wat me opviel was de wristshot die net iets te kort in beeld was. Volgens mij had hij een Panerai om! Een opmerkelijke keuze vind ik, omdat ik dit merk toch meer met mannen in 3 delig pak associeer.

Mocht je hem nog gaan kijken, blijf dan alert, hij komt een keer of 3 in beeld :wink:

Klopt een zwarte Pan… GePVD’t exemplaar.

Dat vind ik dus echt niet bij Rambo passen. Hij kan beter een Tissot T-Touch nemen. Hoeft ie ook geen toeren uit te halen met takjes en de zon om zijn weg te vinden. :smiley:

Is een keuze van Stallone zelf geweest, hij is nogal Panerai fan sinds hij er een in Italie heeft gekocht als accessoire voor in z’n film Daylight.

Die voldoet niet wat betreft waterdichtheid :wink:

Een stalen G-shock…

Of een echte Seiko Arnie.

Stallone en Panerai hebben nogal een historie, na zijn eerste kennismaking met Panerai heeft hij zelfs diverse series laten maken met de vermelding Sly-tech erop. Je zou wel kunnen stellen dat Stallone Panerai heeft geïntroduceert in Hollywood en dus bij het grote publiek :wink:

Ruud

Zou hiermee het marktaandeel van Panerai dalen als een baksteen?

ben er bang voor.

Stairman

…een string?

Sorry hoor, maar volgens mij kan ie geen eens klok kijken.

Groet,

Paul
Leeuwarden

Oh ja, en dan wordt een topic over fake horloges afgekeurd…

Maar een discussie wat Rambo draagt mag wel? Misschien heeft ie wel een fake om, want stel dat ie beschadigd in de battle!

Dus…

Dat Rambo een Panarai draagt ‘in het veld’, is natuurlijk pure bullshit. Geen enkele commando draagt onder die omstandigheden een dergelijke klok.

Zoals Robbie aangeeft, is een Seiko Arnie of een G-Shock een betere keuze. Al zou ik niet de stalen versie van de G-Shock dragen, want die glimt te veel in de zon. Maar ja, anderzijds, veel specops spelen zich in het donker af (tenzij je Rambo heet, want die valt zijn vijand bij voorkeur van voren aan en bij daglicht! :smiley: ).

Hij zou zoiets moeten dragen:

afkomstig van
http://www.chronometer.net/wrist.htm

Ik ben er nog niet uit of ik deze nou gaaf vind of niet…

Martin

Inderdaad! Een van zijn mede-huurlingen had overigens zoiets.

Paul G. Schreef:

Dat Rambo een Panarai draagt ‘in het veld’, is
natuurlijk pure bullshit. Geen enkele commando
draagt onder die omstandigheden een dergelijke
klok.

De italiaanse mariniers vonden het in de tweede wereldoorlog anders een prima horloge ‘in het veld’ ;)…

Ik hoef de film in ieder geval niet meer te zien. Door dit soort dingen haak ik altijd meteen af. Wat ik altijd wel kan waarderen zijn films uit de middeleeuwen waarbij figuranten vergeten zijn hun polshorloge af te doen.

dreski Schreef:

Ik hoef de film in ieder geval niet meer te zien.
Door dit soort dingen haak ik altijd meteen af.
Wat ik altijd wel kan waarderen zijn films uit de
middeleeuwen waarbij figuranten vergeten zijn hun
polshorloge af te doen.

Dus omdat een acteur in een film een horloge draagt wat je welgeteld 2 seconden te zien krijgt hoef jij een film niet meer te zien? Apart…

Vroegere militairen droegen ook een Panerai. Veel franse en amerikaanse soldaten droegen ook gewoon een Rolex in de jungle.
Dingen zijn er om gedragen te worden

Ik zie heel veel films en ben erg kritisch inderdaad. Maar ik denk dat het meer met Stallone te maken heeft dan met het horloge. Hij maakt gewoon te veel sequels. First Blood was geweldig en is daarna nooit meer overtroffen. Maar goed dit is eigenlijk meer iets voor een filmforum. Soms kunnen fouten in een film heel vermakelijk zijn trouwens. tjek dit maar eens. http://www.moviemistakes.com/

Ik heb nog een leuke Smith & Wesson. Dof zwart met tritium buisjes voor de verlichting. Zal ik die maar naar mr Rambo sturen :smiley:

Heb jij dan ooit een Italiaanse soldaat gezien met vuile handen…? :wink: