Ramkraak Maastricht

Het is weer eens zover in Maastricht…

3 likes

Welke juwelier is dit? Ik heb ze niet scherp in Maastricht…

Als ik het goed lees staat er Filipucci boven de geramde rolluik :stuck_out_tongue:

7 likes

Filipucci

:grimacing:… dat zie ik nu ook…

1 like

Wat is dat toch in Maastricht, in 2019 was het juwelier burger, nu filipucci, who’s next? :scream:

1 like

Bij filipucci is ook wel wat te halen natuurlijk. Treurig dat dit gebeurt

1 like

Ik neem aan dat alles in de kluis ligt toch ?

Lijkt mij ook. Maar of de gemiddelde ramkraker dat ook snapt… :stuck_out_tongue:

1 like

Ga er maar van uit dat ze allemaal een keer aan de beurt komen. Bij Martens al twee keer in het verleden. Burger 2x, Brocantique 1x en een zaak in de Boschstraat (naam vergeten) ook 1 maal. S&C is nog niet zo lang open…

Er zijn gewoon erg veel Rolexen in Maastricht.

2 likes

Misschien kwam iemand zijn boekjes halen.

56 likes

Ik woonde vroeger kort bij Maastricht en het is zo een gezellige stad, jammer genoeg ook genoeg zijstraatjes en kort bij de Belgische grens. Ben je zo weg met je buit als je je weg kent.

1 like

Wel positief dat ze zich aan de avondklok hielden. :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Gore kl**tzakken.

Maar ja. Avondklok he. Je weet dat je amper gestoort gaat worden.

Gaat komende weken nog wel vaker gebeuren ben ik bang.

1 like

Wellicht iemand die echt niet meer kon wachten tot na de lockdown.

Totaal ongerelateerd, maar enkele jaren geleden waren we op weekend in Maastricht. Stond geparkeerd in een parkeergarage. Er was ingebroken in mijn auto, er lag niets zichtbaar maar wel een laptop tij de koffer. Blijkbaar hebben die dieven een soort scanner dat ze dat kunnen detecteren (WiFi/Bluetooth wellicht).

2 likes

Honden mogen wel naar buiten he…

11 likes

Heel treurig, zaak dicht en dan ook nog deze drama erbij

Moedeloos van te worden. Heb je het al moeilijk als ondernemer komt dit er ook nog bij.

Dit is toch kansloos… Je gaat in een grote stad waar politie binnen enkele minuten ter plaatse is, een ramkraak plegen bij een juwelier die alles in de kluis bewaart.

Prutsers.

2 likes

Net als bij Burger. Dus dan kan er weinig zijn buit gemaakt.

8 likes