Random pieces of art .. Breitling , Enicar, Universal Geneve

11 likes

Nummer 1 en 3…Mooi!!!

3 en 5 graag.
Inpakken hoeft niet.

Nummer 4…die Enicar

Nummer 4…die Enicar

Die Enicar heb ik al, dus doe mij die UG maar😂

http://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/12081086_317707638352897_170917551_n.jpg

Ik volg met de Enicar

4 likes

Mooi mooi, maar waar blijft die Tricompax?

nog maar 2 voor de meer mainstream :wink: (en de Tri is bij de horloge expert)

3 likes

Oei
Allemaal mooi spul.
De laatste sherpa is mijn fav

Jazeker, voer voor de fijnproevers onder ons. Jammer dat die Sherpa Graph zo groot draagt, anders had ik zo een al lang gehad.

Voor die Graph zou ik ongoddelijke dingen doen.

Hoewel ik hem langzaamaan wat overgewardeerd begin te vinden.

2 likes

Hou maar op, meer wil ik niet weten😜 Maar dat laatste geldt zolangzamerhand voor meer horloges.

nou … ik zou zeggen , stel eens wat ongoddelijks voor ? ik heb 2 zwarte (geheel zwarte) en deze blauwe , en binnenkort een grijs witte :wink:

maar een ongoddelijk voorstel lijkt me wel wat !!

1 like

Laat maar horen. Mag via pb

1 like

Ik volg je een dezer dagen doorheen de kille winternachten. Mijn ogen priemen in je pols. “Heeft hij hem aan of niet?” Raast door mijn hoofd. Je kijkt om, de eenzame schaduw geworpen door het vuile vergeelde licht van de krakkemikkige straatlantaarn het enige wat je netvlies bereikt. Een voetstap net buiten je gezichtsveld schrikt je op. Een koude rilling rolt over je ruggengraat. Je draait je hoofd richting het geluid. Tergend traag. Het lijkt wel of er uren voorbij gaan. En dan zie je me. Knielend, met een smekende trek rond de mond. “Aub, ik heb een Enicar verslaving help me René. Help me” Stamel ik uit.

Je kiest om je horloge af te doen en aan me te geven. Tranen van geluk stromen langs mijn wangen.

OF.
Ik besteel je van die horloges en laat al je Breitling leuk liggen. (De Heuer meuk pik ik ook)

3 likes

Ja erg mooi :blush:

Verkeerde thread. Terug naar de lounge met die discussie ! :wink:

1 like

Thx

muaahhhhh ha ha ha ha ha !!!
in your dreams bud !