Ranfft, kaliber identificeren

Geregeld zou ik een kaliber willen identificeren. Ranfft heeft daarvoor een heel mooi geavanceerd zoeksysteem waarmee je in zijn database (van 900 kalibers) kunt zoeken. Je geeft een aantal eigenschappen op: vorm van het kaliber, positie balanskloof t.o.v. kroon, kompas vorm en dergelijke. Zie hier:
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-2uswk.cgi?1&ranfft
Alleen bij mij heeft het nooit gewerkt. Ik dacht dat het misschien aan mijn browser lag, maar vandaag een andere browser geïnstalleerd (chrome based) maar dat helpt niets.
VRAAG:
Heeft iemand dat zoeksysteem al eens werkend gehad/gezien?

3 likes

Op mijn iPhone. :wink:
Op Safari en Firefox trouwens ook.

Ik denk dat je teveel vragen beantwoord waardoor er geen mogelijkheden meer overblijven. Probeer maar eens een paar mogelijkheden (2-3) aan te vinken. Dan krijg je wel een lijst te zien. Ga daarna specifieker invullen totdat je nog maar een paar mogelijkheden overhoudt.

Voorbeeld:

3 likes

Ah, het is gewoon traag. Het doet wel iets. Ik wachtte niet lang genoeg.

Daar was ik mee begonnen.

Ben nog niet overtuigd dat het goed werkt. Zal snel eens wat kalibers gaan opsporen. Thx.

1 like

Blijft een goede database, enkel jammer dat er wat fouten in staan en dat er niet iemand meer bovenop zit.

Helaas ook niet 100% volledig, maar dat is misschien lastig?

Idd, ook dat en tijdrovend, maar blijft een fijne database natuurlijk. Gegeven zak met bek of zoiets. :wink: