Lijkt mij ook het geval. Vanaf streepje “55” heb je wel weer 4 minuten streepjes.
Nee hoor, je wijzerplaat zit er verkeerd om in, en je draagt het horloge verkeerd om… Ik zou ermee terug gaan hoor.
Ach, Rolex heeft nog de moeite gedaan om streepjes te zetten, bij Oris hebben ze de moeite niet eens meer genomen om verder dan 15 te gaan:
Maar ja, die is dan ook meer dan de helft goedkoper.
Wow, maar dat noem ik dan weer groundbreaking!!! Wat een openbaring! Zo simpele oplossing voor dit probleem…
slimme jongens die Sinn-ers.
Het blijft een heel grof instrument voor verstreken tijd, een bezel.
Omega heeft er ook van alles gedaan:
En later weer:
https://www.omegawatches.com/images/Watches/Soldier/21230412003001.png
Certina heeft een mooi compromis tussen kloppende streepjes en toch goed afleesbare cijfers:
In mijn zoektocht van 10 minuten (ook veel microdivers) is de Action Diver de winnaar. Wie kent er een die duidelijker is?
Gelukkig houden ze het bij toolwatches en maken ze geen tools als duimstokken .o.i.d.
Het is wel typisch zo een ding wat mij waarschijnlijk nooit opgevallen zou zijn en me wel aan zou storen als ik het wel weet
Mooi Sinn is dat zeg. Welke is dat?
Aha, ik bedacht het mij nadat ik het vroeg.
Geen datum, zo cool en strak. Ik heb de 556i nog op het verlanglijstje en daarvan vind ik de wijzers denk ik mooier. Al moet ik zeggen nu ik hem zo zie op jouw foto ik het toch ook wel mooi vind. Je zou ze ook enkel naast elkaar eens goed kunnen vergelijken en zien welke nu het meeste in de smaak valt.
Maar 1 van deze zal er nog komen, de hele uitstraling vind ik super en ook het formaat is toch wel mijn sweet spot. Na wat emmeren kom ik toch op max 40mm misschien nog 41 als de lugs niet te ver uitsteken.
In deze uitvoering een beetje een alleskunner t.o.v. van de 556i die net wat te sportief kan zijn voor het nette.