Ik post de juwelier niet omdat mijn moeder er voorheen wel erg tevreden over was.
Maar ik begrijp je punt
Ik zal er nooit van mijn leven ook maar iets kopen na vandaag.
Dit verhaal geloof ik niet, was denk ik een geintje dat niet goed werd begrepen.
Tempus Schreef:
Dit verhaal geloof ik niet, was denk ik een
geintje dat niet goed werd begrepen.
Ze keek me wel heel erg serieus aan als het een geintje was. Daarnaast gok ik dat een gemiddeld persoon wel een beter gevoel voor humor heeft.
Ging dit om een stalen versie of een titanium versie van de Ecozilla? Ik ben op zoek naar een titanium versie…
Doe mij die replica dan maar.
Eddy C. Schreef:
mcfr Schreef:
…
Ga ik wel naar iemand toe die me geen debiel
vind.Of het in ieder geval niet hardop zegt.
precies 
JTrapman Schreef:
Ik post de juwelier niet omdat mijn moeder er
voorheen wel erg tevreden over was.
Maar ik begrijp je puntIk zal er nooit van
mijn leven ook maar iets kopen na vandaag.
Vind ik onzin, dit gedrag is niet acceptabel voor iemand die ene juwelierszaak heeft en runt.
Vermakelijk om te lezen. Te triest voor woorden.
Wat ging er om in haar hoofd :S
Had ff d’r dag niet ofzo?
Misschien komt de hele collectie uit haar winkel uit balie?
Vind dat deze persoon die iedereen die meer als 150 euro aan een horloge uitgeeft voor debiel uitmaakt, geen juwelierzaak mag runnen.
Als dit voor haar horloges geldt zou dit ook voor haar andere juwelen van toepassing zijn.
Gaat ze maar in bali op het strand haar spullen verkopen.
gr Ron
Ze kende je van het forum en wilde juist een reactie ontlokken 
Gekheid, Op zo’n manier haal je geen klanten binnen, op z’n minst eigenaardig te noemen.
Had haar dag niet zeker.
Zelf vind ik dat sommigen overdrijven. Zoals iemand het al zei was het vast een grapje en misschien heeft mevrouw het wat te serieus over laten komen waardoor Trapman niet doorhad dat het misschien een grapje was.
Over de nepperd. Zolang die persoon er blij mee is, is het wat mij betreft ook goed. I don’t really care om menden die nepperds dragen. En NEE, ik heb geen nepperd.
Kopen van een nepperd is broodroof, als je als verkoper/eigenaar van een juwelierzaak zelf met een nepperd om je arm loopt tast dat de geloofwaardigheid van je zaak aan .
gr Ron
Ben ik de enige die bang is dat ze wellicht een paar Bali-modellen in de vitrine heeft gelegd voor de debielen…?
Zou voor mij geen verbazing zijn, volgens haar zijn deze horloges immers ‘’ van dezelfde kwaliteit als een echte’’!
Dat is dan toch zijn/haar keuze om dat te doen? Dan vind ik dat anderen er niet om moeten zeuren als het niet hun probleem is.
Edit: ‘zeuren’ is wat overdreven, beter is ‘moeilijk erover doen’.
Ik was vanmiddag bij een locale juwelier. Alle winkeldames liepen topless rond. Wel denk ik dat sommige dames neppers hadden. De Casio G-spots zijn er in de aanbieding. Ik wil niet zeggen welke juwelier, mijn vader is er lang tevreden klant.
Teun111Kwiebes2 Schreef:
Ik was vanmiddag bij een locale juwelier. Alle
winkeldames liepen topless rond. Wel denk ik dat
sommige dames neppers hadden. De Casio G-spots
zijn er in de aanbieding. Ik wil niet zeggen
welke juwelier, mijn vader is er lang tevreden
klant.
Wat een non reactie, alsjeblieft zeg.
Het ging niet om het adverteren van een aanbieding, maar om het verhaal. Daarnaast is het een authorised dealer, dus vind ik niet dat we ervan uit moeten gaan dat ze nep horloges heeft liggen. Het was honderd procent zeker geen grapje, dus blijkbaar was ze niet in een goede bui. Als mensen willen weten welke juwelier het is mogen jullie mij een pb sturen, maar ik zet het niet openbaar.
Al een tijdje geleden een pb gestuurd. Ik ben benieuwd welke merken ze verder nog hebben, vandaar de intresse.
Bosnialove Schreef:
Al een tijdje geleden een pb gestuurd. Ik ben
benieuwd welke merken ze verder nog hebben,
vandaar de intresse.
Hij staat open in een ander venster, zal hem even voor je antwoorden 
JTrapman Schreef:
Teun111Kwiebes2 Schreef:
Ik was vanmiddag bij een locale juwelier. Alle
winkeldames liepen topless rond. Wel denk ik
dat
sommige dames neppers hadden. De Casio G-spots
zijn er in de aanbieding. Ik wil niet zeggen
welke juwelier, mijn vader is er lang tevreden
klant.Wat een non reactie, alsjeblieft zeg.
Het ging niet om het adverteren van een
aanbieding, maar om het verhaal. Daarnaast is het
een authorised dealer, dus vind ik niet dat we
ervan uit moeten gaan dat ze nep horloges heeft
liggen. Het was honderd procent zeker geen grapje,
dus blijkbaar was ze niet in een goede bui. Als
mensen willen weten welke juwelier het is mogen
jullie mij een pb sturen, maar ik zet het niet
openbaar.
Stuur maar een pb dan, ik wil het wel weten.