Sommige plekken in Zwitserland zijn als een teletijdmachine, je stapt een deur door en je waant je 30 jaar terug in de tijd.
In deze etalage zie je een klok of radiowekker en/of temperatuurmeter, volgens mij 30 jaar oud met bijpassend prijskaartje, 237 CHF. :lol: Nu liggen die dingen voor 5,95 euro bij Mediamarkt. Verderop in de etalage lag een Swatch automatic met transparante plastic kast. Die heb ik in NL al een tijd niet meer gezien, helaas. Naar binnen gestapt en gevraagd of hij er nog meer had. Ja, nog een stuk of tien. 100 CHF per stuk.
Couldn’t resist the little chaps. Niet te geloven toch, 75 euro voor een in-house automaat in transparante kast met ‘design’ wijzerplaat.
In Nederland is dit ook prima mogelijk hoor. Bij mij in de buurt is een juwelier, waarvan de eigenaar inmiddels een aardig eind in de zeventig is. Hier kun je nog nieuwe jaren 60/70 zonnebrillen en monturen kopen. Ook verkoopt hij nieuwe Candino’s en Enicar’s (tu)
Ik geloof 2008 of 2009.
Bij squilly.nl, 2e hands, en de prijs, schrik niet, iets van €38,-
Ik had er alleen niet zo’n doosje bij waarbij je de achterkant van het horloge kan zien:( Je kan ook niet alles hebben.
Met vriendelijke groet,
Herman
Ps:
Zit ik me net te bedenken, is dit niet een optie voor Mick?
Volgens mij is dit goedkoper dan standaard ETA uurwerken bestellen:D (38,- of 75,-)