Rare namen

Ik kreeg een melding omdat ik TS ben, ik moet zeggen dat ik me niet meer kon herinneren dat ik deze destijds aangemaakt heb. Pff, 15 jaar geleden, toen studeerde ik nog.

4 likes

Hahahaha, @Arend heeft me inmiddels ingehaald, door een topic van 19 jaar geleden op te snorren :rofl:

2 likes

Dit is niet mijn oudste topic, maar 19 jaar draai ik nog (net) niet mee hier. Het is wel leuk om te zien dat dit onderwerp de tand des tijds goed doorstaan heeft. Er zijn in de afgelopen jaren een hoop (micro)brands bijgekomen met opmerkelijke namen.

1 like

Ja best wel! Net de Nottaris nog. Als je besluit tot aankoop over te gaan, is het wel Kosten Koper. Ik probeerde Vrij op Naam voor elkaar te krijgen, maar daar gingen ze niet in mee.

1 like

Ach, het kopje koffie en de pen die je mee naar huis mag nemen maken veel goed :smile:

1 like

Drink ik hem wel eerst even leeg, voordat ik alles meeneem. Als je het niet erg vindt… :joy:

1 like

:innocent:

1 like

Twee merknamen die meteen bij mij opkomen zijn Stowa en Ball. Vooral die laatste maakt mooie horloges, maar de naam… Jammer.